Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky , paní Ludmilo, za příspěvek. Už konečně zapršelo i u nás,ve Zlíně, včera jen několik kapek - a to bylo dobře, byli jsme na výletě na Valašsku, (na Soláni - a pod.), a dnes prší vydatněji, jsme doma. Rajčata jsem také víc rozdávala než zavařovala, čerstvé jsou zdravější. A díky za ně, aspoň něco narostlo a o dozrálo. A zajímavé je, že na kotárech ( kousek dál, kolem Vsetína ) mají jabloně obsypané ovocem, u nás ve Zlíně, a dole na jižní Moravě, jabloně v květu pomrzly, není nic. Mějte se pěkně, Mirka. :-)R^

0 0
možnosti

Tak já mám ve skleníku rajčat a paprik až oči přecházejí8-o. Manžel zaléval a zaléval... Místo, abych vyráběla lečo na zimu, radši sedím ;-) (po týdnu) a čtu asi 50 mailů a blogy. Úrodu jsem rozdávala, za týden (to jsem v Plzni) toho budou haldy.

Prší nám tady, snad budou i houby...

Jinak VámR^

0 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek. Jitko, škoda, že nebydlíš blíž, poslala bych Ti je na lečo... Máme dobré a sladké. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^A já zas nutně potřebuju rajčata...a doma už došly;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky , Jano, dobrý večer... :-)

0 0
možnosti

R^ Mirko, děkuji za kus lidského vyprávění V

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik