Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Hezký článek, Mirko. Vzpomínám, jak jsem jednou pašoval bankovku v botě pod ponožkou, přilepenou lékařskou náplastí k chodidlu. Skutečně bych nechtěl nic podobného znovu zažít.

3 0
možnosti
Foto

Přesně ta, Honzo. Jednu jedinou výhodu to ale má, můžeme povídat o něčem co dnešní mladí nezažili... ;-D

1 0
možnosti
LJ

Já jsem si jednou v Polsku koupil sako. Jel jsem tam ve svetru, koupil si sako a svetr dal do kufru. Pro případ, že by byli celníci důkladní, odpáral jsem uvnitř všitou jakousi vinětu se znakem polské firmy a našil tam vinětu s nápisem Makyta Púchov, kterou jsem doma odpáral z obnošeného saka. Doma jsem se manželce chlubil, jak jsem to chtře vymyslel. Ta se podívala na mé dílo a konstatovala: "Našil jsi to křivě a velkými stehy, kdyby se na to celník podíval, jistě by tě prokouk."

2 0
možnosti
Foto

Ano, byla to někdy i legrace. Díky za poznámku. :-)R^.

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 20,67
  • Průměrná čtenost 717x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik