Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani nevím, co bych Vám tu měla napsat, tak jen... R^ V a že mi běhal mráz po zádech, když jsem to četla.

0 0
možnosti
Foto

Příběh je pravdivý. Díky, pane Davide. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Mirko, hezká vzpomínka na zvláštní (trochu tajemný) vzkaz. R^

0 0
možnosti
Foto

To je moc dobrý blog paní Mirko.

2 0
možnosti
Foto

Pane Filipe, děkuji Vám... A upřímně. Jen se mi zdá, že asi také brzy zmizím, někteří o to usilují...

0 0
možnosti
Foto

To je krásné - mám ráda takové příběhy a věřím Vám, mám stejný typ paměti. R^

2 0
možnosti
Foto

Paní Michaelo, krásné na tom je to, že ten příběh je skutečně pravdivý. Já si příběhy nedovedu vymýšlet, ale mám dobrou paměť - hlavně z dětství. Někteří moji blízcí se tomu diví, ale někdy se divím i já. Vybavují se mi někdy úplné detaily. Vzpomínám si, Mezi těmi Ruskými vojáky, kteří byli většinou mladí, byl i jeden starší, mohl mít tak koho, proč je smutný a on mi ukázal l fotografii své ženy se dvěma malými dětmi, a říkal, že má strach, že se domů nevrátí. Byla polovina dubna, válka stále pokračovala a nikdo nevěděl, kdy skončí. Díky za Váš příspěvek. R^V

2 0
možnosti

Jsou tisíce příběhů, diky i za ten váš, Mirko.

4 0
možnosti
Foto

Ano, paní Naďo. Ti pamětních by je měli vyprávět. hlavně těm mladším, aby nebylo na světě tolik nenávisti. Pěkný den. :-)V

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak sedmiletá dívenka už hodně vnímá. Mému známému, kterému gestapák držel pistoli u spánku, aby vyzvěděl úkryt otce uprchlého z nucených prací v Německu, bylo dvanáct. Nakonec přežili v té rodině všichni, protože Rusové se blížili a Němci ztráceli svoji důslednost a ustupovali. Ale jeden příbuzný a několik dalších lidí zahynuli už dříve, vždyť o tu vesnici se bojovalo dlouho (a lidé pořád ve sklepech). Pamětníci ještě žijí, jak jste psala minule, paní Mirko! A to víte, že jim není lhostejné to dnešní překrucování z úst některých politiků, z Rusů dělat agresory - to je k neuvěření. Teoreticky, kdyby nacisté nevraždili Židy a vedli svoji vyhlazovací válku "pouze" s "méněcennými" Slovany, tak věřte tomu, že tihle politici s podporou ze zahraničí udělají z Rusů viníky války a z nacistů oběti... Ale to už zacházím do zakázaného pásma. Jinak děkuji za článek a hlásím, že šeříky stále ještě nerozkvetly a že místo nich mám ve vázičce konvalinky.

2 1
možnosti

Kdo vám zakazuje psát pravdu?

0 1
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik