Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I40v12a59n41a 10L48a78n74c77e

16. 9. 2019 14:54

Neznám Cičmany, ale je to tam jako v pohádce a uplně na konec, krásné zpěvánky...R^R^R^

0 0
možnosti
LJ

Kdysi jsem tam byl na školním výletě. A o dvacetlet později, když jsme se vraceli z dovolené, tak jsem tam zabočil, abych ukázal perníkové domečky našim dětem. Potěšilo mne, že je to stále stejné. Vnoučata tam nebyla, ty jezdí s rodiči na dovolenou k moři a do Alp.

1 0
možnosti
Foto

Ano, mladí lidé mají jiné zájmy, ale časem se také změní. Zrovna jako my. Díky za zastavení. :-)

0 0
možnosti
NM

...pěkně jsem si zavzpomínal a cestou přes Kľak do Bojnic...také nádhera...

1 0
možnosti
Foto

Diky za zájem o můj blog.;-)

0 0
možnosti
Foto

známe, je to paráda :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, pane Jaromíre... Fotoaparát vždy s sebou. Já, kdykoli jsem ho nevzala, litovala jsem. Vy to dobře víte. ;-)R^

0 0
možnosti
ND

To je krása, stejně je tolik krásných míst na světě..

Díky za hezké fotky, Mirko, mohla jsem být také na výletě.

Za chvíli bude skanzen i v Praze

1 0
možnosti
Foto

Díky, Naděnko, Tvoje slova mě potěšila. (Až na ten "pražský skanzen"). Krásný den. :-)

0 0
možnosti
OF

Byl jsem tam loni. Letos Sulov, Klak, Rajec, vychýlovka / kysucká lesní železnice/

Těrchová,Janošíkovy diery, Bešeňová... vše autem z Rajeckých Teplic.

:-P

2 0
možnosti
Foto

Pane Ondřeji, lezla jsem také kdysi po Sulovských skalách (kvetly tam zrovna fialové koniklece. Jindy jsme zase byl v Těrchové, rodištizbojníka Juraje Jánošíka, kde má i muzeum, lanovkou ve Vrátné dolině, i v těch Rájeckých Teplicích a také v Jesenci, kde má slovenský básnník (lékař) Martin Kukučin rodnou chaloupku. (Muzeum). Slovensko mám ráda, máme blízko hranic, rádi tam jezdíme. (A "braty Slováky" také, protože jsou jsou emotivní, rozumím si s nimi... Z těch míst mám na www. Rajčeti. fotoalba. Díky za zastavení a za ;-) poznámku. ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^To je moc hezke, Mirko. V Rajeckych Teplicich jsme pred lety tez byli.:-)

2 0
možnosti
Foto

Okolí lázní Rájeckých Teplic je fakt nádherné... ( U nás se prodává Rájecká minerálka). Díky za poznámku, Jene. Zdravím. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mirko, tak to je nádhera a ty domky, jako v pohádce. Moc pěkné místečko;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, máš pravdu. Srdečně Tě zdravím. VR^

0 0
možnosti
BK

R^VPaní Mirko, moc děkuji za blog. Přesně si vzpomínám: bylo mi jedenáct, pátá třída - a my tam v době komunismu byli tři neděle na škole v přírodě. tehdy jsme vlastně skoro pořád jezdili na Slovensko. Vrátila jste mě do té doby:-). Ty chaloupky jsou neopakovatelné a jejich parenica nemá chybu;-)VR^.

2 0
možnosti
Foto

Díky za poznámku - a Vaši vzpomínku, p.Beatko... Poslední dobou se ráda vracím na místa, kde jsem už jednou byla - a bylo mi tam dobře. Člověk často projede kus světa, a pak teprve zjistí, jakje u nás doma krásně. Díky za zastavení. VR^

1 0
možnosti
PK

Hezká podívaná a asi byla i pěkná dovolená...já už se moc daleko nedostanu a tak vždy ocením podobné blogyR^

1 0
možnosti
Foto

Bylo tam fakt krásně, bohužel po dvou dnech, co jsme tam strávii, začalo hodně pršet. A je to na těch fotografiích znát, i když snímky s těžkými mraky miluj -. už ne tolik zatažené nebe bez mraků. Ještě , v dalším pokračování přidám snímky z Rájeckých Teplic a Rájecké Lesné. Díky, pane Petře, za pochvalu, potěšila... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,39
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik