Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Když jsem přečetla Sinclairovu Džungli, taky jsem pak rok nejedla uzeniny.

1 0
možnosti
Foto

Díky za reakci na můj text, paní Evo. R^

0 0
možnosti
Foto

Vy toho naděláte... To když švagrvá vyprávěla zážitky z čokoládovny Orion v Modřanech! A to byla léta 90. ... ;-) Přestanou snad lidi kvůli tomu jíst čokoládu?

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Martine. Člověk si má z uzenin vybírat, ale ne je úplně odmítat. Díky za nahlédnutí a poznámku. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^no teda pani Mirko, teď si pár dní nedám párek ani jitrničku -přesto dík za zábavné vyprávění:-)

0 0
možnosti
Foto

Potěšilo mě, paní Libo, že jsem způsobila chutě... Také si něco dám na zub...;-)R^

0 0
možnosti
JN

Vaše moravština je otřesná.

0 0
možnosti
Foto

Moje ne, já hovořím hovorově, anebo spisovně spisovně... R^;-) (A "moravština" není dialekt - těch je na Moravě vícero). Díky za poznámku.

2 0
možnosti
JS

Sestřenice se učila jako řeznice a taky vyprávěla podobné věci, Miri :)

1 0
možnosti
ND

U Beránka na Tylaku jsem si kupovala burtiky, jo ještě teplé z udírny...

2 0
možnosti
Foto

To děláte, paní Naďo, dobře. Zdravím. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Mně stačí některé záběry z pořadů "Jak se to dělá". Pokud jde o uzeniny, tak ty nejíme vůbec. Mám známého řezníka a ten mi to vřele nedoporučil.

4 0
možnosti
Foto

My kupujeme také jen některé druhy, v blízké prodejně ( u soukromníka), ale hlavně ne ze supermarketů. Díky., pane Štěpáne. R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-DČasto platí, že kdo výrobu viděl, produkty už nikdy vidět nechce.

2 0
možnosti
Foto

Berte to tak jako nadsázku, černý humor... (On si vždycky tak vždycky troch přidával). Bohužel už nežije...

1 0
možnosti
Foto

No jo, Poláci... Pořád něco... :-/Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,09
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik