Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Všechno "Z komína" je báječný, s nostalgií vzpomínám na Černou kuchyni u babičky a na ty dobroty, co tam byly -:)

0 0
možnosti
VV

Ja vim, po cem tloustnu, ale je to dobre a nehodlam si to odpirat.

Jitrenice a jelita dnes manzelka koupila u reznika z komina ve Strakonicich. Byla docela dobra, nejlepsi co jsem kdy v teto republice jedl. Ja mam ale radeji ta a ty Bavorske. Jitrnice okorenene jalovcem a s minimalmim procentem pekare. A v jelitech misto krup drobounce nakrajeny spek.

1 0
možnosti
LB

A kde je ve Strakonicích řezník z komína? Občas se tam vyskytuji, že bych nakoupila :-)

0 0
možnosti
NM

...já naapříklad ze vzduchu-nevěříte??

0 0
možnosti
Foto

Věřím, pane Miroslave, také se vymlouvám na ledasco, ale může za to hlavně můj, apetít. Zdravím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zabijačka byla rodinnou událostí - a vždy se při ní dodržovaly zvyklosti a správné technologické postupy. Zapojovali se do ní všichni členové nejbližší rodiny. Po zabíjačce se jelita jitrnice, ovar, droby a zabíjačková omáčka, roznášely dalším rodinám a blízkým sousedům, a oni to zase při jejich zabíjačkách opláceli. Takže v zimě byly doma pořád nějaké zabíjačkové obědy. ;-)Díky za, paní Vlasto, za příspěvek. ;-)R^

1 0
možnosti
LB

Paní Pantlíková, Vy budete určitě vědět, jak se správně opékají jitrnice a jelita, aby nepraskly. Už jsem vyzkoušela kde co, ale ne vždy se zadaří :-)

0 0
možnosti
VN

Tohle já vůbec neznám, (teda tu práci při zabijačce) jsem z města ... Mám ráda prdelačku, (polévku) Ale obdivuju ty kteří si tu práci dají ...R^

2 0
možnosti
Foto

;-DR^domácí je domácí-ale teď před obědem jsem to as radši číst neměla:-/

přesto jste mě pobavila a pokud dnes vynechám oběd tak mi to jen prospěje:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi rak, přejídat se člověk nemá, není to zdravé. (Leda tak jednou do měsíce). ;-) Díky za poznámku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik