Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stejně jako paní Slaninovou (a některé další), i Vás rád čtu.

Přeji pohodový víkend.

Karma.

AL

1 0
možnosti
Foto

Díky, pane Arnolde, za zájem, i za karmu. ;-)R^

0 0
možnosti

Mirko, staré místo a ještě když je tam člověk se všemi místními duchy sám... :)

Neusnula bych ani při záři reflektorů! :)

1 0
možnosti
Foto

Jano, byla jsem velmi unavená... do Zlína jsem tehdy jezdila každou neděli z z N... na Kyjovsku, tam nebylo nádraží. Bylo to tehdy asi půl druhého km pěšky na zastávku Uhřice u Kyjova, odtud jsem jela v 18 hod .motorákem do Čejče (m.j. rodiště T.G.M). tam z nádraží přestup na vláček do Mutěnic, odtud přípoj vlakem do Hodonína, tam asi za 20 min. vlakem (Přerov- Břeclav) do Otrokovic - a odtud asi 25 minut trolejbusem do Zlína. Příjezd do Z...kolem 22 hodiny -.u zahradního domku Baťovy vily (PD) jsem se ocitla asi ve čtvrt na jedenáct v noci... Stojíš tam v zimě před dveřmi a nikdo ti neotvírá. Jo, od PD jsme tehdy měli všichni pedagog. pracovníci klíče, protože se tam často až do večera konaly různé akce, například promítání filmů pro mládež, a kdo měl službu, byl povinen budovu zamknout. Usnula jsem, ale vzpomínám, že jsem se často budila. Zajímavé je, že si některé podobné události (průšvihy) i po letech živě vzpomínám. (Tehdy jsem o tom nikomu neřekla Jen té spolubydlící Lídě) , bylo to moje tajemství). Velká část mých bývalých spolupracovníků už nežije, byla jsem tam z nich tehdy nejmladší). Díky za reakci na můj článek. ;-)

1 0
možnosti

Správně jste zaimprovizovala ... :-) Příběh se mi líbil ... R^

2 0
možnosti
Foto

Ani trochu jsem nezaimprovizovala, paní Vlasto, to, co jsem napsala je pravda, já nelžu, ani si nevymýšlím. (Nemám to ve zvyku)..A i ta příhoda se skutečně stala,.. O Baťově vile v současnosti (i o nadaci) se víc dozvíte z odkazu pod mým článkem. Ta školní umístěnka byla pro mne tehdy osudová, Do Zlína jsem se dostala v necelých devatenácti letech, ve 20 jsem se seznámila s mým budoucím manželem, v 21 jsem se vdala - a žijeme tam spolu dosud.(máme 2 děti, 5 vnuků). ;-)V PD bylo moje první zaměstnání. Co mě ale opravdu mrzí? Jezdíme často kolem dnes již renovované Baťovy vily, Je to tam moc pěkné, všechno je v pořádku - až na tu zahradu. Při výstavbě velkého zlínského sídliště Jižní Svahy ji obětovali, jednoduše ji o polovinu zmenšili, vede přes ni silnice směrem na to sídliště.. Té krásné zahrady je opravdu věčná škoda. Díky za Váš příspěvek. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Vavřínku klikněte si na odkaz, bude Vám vše vysvětleno. Díky za zastavení. ;-)http://www.architekturazlin.cz/vila-tomase-bati

0 0
možnosti
Foto

Kdo ví.Ivanko.... Bylo to strašidelné.... 8-o Díky za poznámku.

0 0
možnosti
Foto

Třeba to nevrzalo jenom dřevo...;-)R^

2 0
možnosti
Foto

V budově PD nebylo ani živáčka, leda nějaká ta myška - ale ani ty ne. Občas se tam producíroval zahradníkův kocour. Přes den bývalo v PD rušno - trochu jako ve škole, ale v noci tam nebyla ani noha. Na začátku zahrady, u brány, stál dřevěný domek, a v něm bydlel se svou rodinou ředitel PD. Za ním bych (v té nouzi) nešla ani za nic, ten by mi za to zapomenutí klíče určitě snížil "osobní ohodnocení" - i tak jsem to měla u něj dost nahnuté. (Byli jsme vůči těm "vzorným a uvědomělým" s kolegyní každou chvíli v opozici). ;-) A jen tak pro zajímavost - můj plat činil 670 Kčs čistého. Z první výplatu jsem si koupila hodinky Prim, a pak jsem si musila půjčit peníze na cestu domů.;-)R^

0 0
možnosti

Je to hezky dům, kupodivu tak dlouho zůstal. Jak je to dnes, netuším.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné vzpomínky. Vzpomínky na mládí jsou často pěkné, vždyť jsme byli mladí. :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, pane Jaroslave, srdečně Vás zdravím ... ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik