Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, díky za reakci. Já jsem měla včera smůlu, při odchodu k volbám jsem na stole zapomněla občanku a zjistila jsem to až při vstupu do volební místnosti. Manžel se sice nabídl, že se pro ni vrátí, byla to ale od něho oběť, cesta tam pěšky nám trvala přes půl hodiny. Poněkud mě ta moje chyba rozladila. Zdravím Tě,

přeji , hezký zbytek dne.

Průběžné výsledky voleb mě nepřekvapují.[>-];-)

.

2 1
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik