Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, díky za reakci. Já jsem měla včera smůlu, při odchodu k volbám jsem na stole zapomněla občanku a zjistila jsem to až při vstupu do volební místnosti. Manžel se sice nabídl, že se pro ni vrátí, byla to ale od něho oběť, cesta tam pěšky nám trvala přes půl hodiny. Poněkud mě ta moje chyba rozladila. Zdravím Tě,

přeji , hezký zbytek dne.

Průběžné výsledky voleb mě nepřekvapují.[>-];-)

.

2 1
možnosti

Mirko, ten oběd by to chtělo - u nás se dnes jedlo v poklusu - můj muž musí být k dispozici kvůli volbám, bo vrátný v naší škole je marod... tak přeju dobrou chuť i náladu R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Prezident Miloš Zeman je starý muž, a není úplně zdráv... I v Vy budete jednou starý - pokud se dožijete. Staří lidé áž nemají nárok, pane Jílku? Doufám, že jste volil toho nejmladšího z kandidátů, pana doktora Hilšera - je to schopný muž. R^:-)

0 1
možnosti

Je možné, že prezidentskými volbami to neskončí. Pravděpodobně bude opět zvolen Zeman, protože ten nejlépe uměl oslovit voliče. Budou tedy pokračovat útoky proti němu. Incident ve volební místnosti mně ukázal něco jiného. Ještě než ta nešťastnice vyskočila na scénu jsem měl pocit hororu: Ten muž, který se šoural ke člence volební komise a pomalu vytahoval občanku - to je budoucí prezident?! To mne vyděsilo, vždyť ten v polovině volebního období odpadne a bude ho muset delší dobu zastupovat předseda horní komory, poněvadž se Zeman nevzdá funkce.

2 0
možnosti
Foto

Já myslím, že dnešní pošmourný den si zaslouží dobrý oběd a zákusek - aby si člověk obalil nervy na to, co přijde. Uvidíme.R^:-)

3 0
možnosti

"A díky Bohu, že to nepopadlo hůř. Kdyby měla ta osoba, nedejbože v ruce výbušninu, přišlo by možná pár desítek lidí o život. A to nejen voličů - a zvědavých novinářů a fotografů, ale i nevinných dětí. Nežijeme už, vážení, v bezpečné zemi..."

Jako vážně? Aktivistka ukázala prsa a vy z toho šikmou plochou uděláte nebezpečnou zemi?

1 0
možnosti
Foto

A Vy to zase berete na lehkou váhu. Nebezpečné věci někdy začínají nenáo padně... Stačí malá nepozornost

- a automobil je ve stromu. A pak pozdě bycha honiti. :-/

0 1
možnosti
Foto

Paní Věro, není třeba to zase brát tak tragicky. Možná se zase mezi námi, občany, některé věci vyjasní. Někdy je lepší bouře, než to ticho, a dusno, před bouří... (Máme tu přece ten divný "osmičkový rok"). Pěkný den přeji. R^[>-]:-)

1 1
možnosti

Vždy jsem měla a stále mám svoji zemi ráda. Budu ji mít ráda i po prezidentských volbách, ale budu na ni hrdá???

0 0
možnosti

Mě zase moc potěšila superdebata v ČT a především slušnost a korektní vztahy mezi soupeřícími kandidáty.

To je velká naděje do budoucna a reálná šance na to, že se i v nejvyšších patrech české politiky změní politická kultura, že zmizí sprostota, vulgárnost a rozeštvávání lidí, a budeme mít prezidenta, jenž si zaslouží úctu a respekt.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS