Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Ivanko, pěkné prázdniny. :-)

0 0
možnosti
Foto

Taktéž Vám přeji, Marku. Nejkrásnější byl vždycky první den prázdnin - a představa, co všechno mě čeká, jak si je nádherně užiju. Skutečnost byla většinou jiná, dost pracovní. Po 27.červenci -"svatá Anna, chladno zrána" to už začalo pádit s kopce. Od začátku srpna se už počítaly dny se snahou zadržet čas, který ubíhal "jako jelen, byvše do zadečku střelen" ... Kde jsou ty časy.. ;-)R^

0 0
možnosti
MV

ja sem si to dneska rano v hlave porichotval tak, Mirko, ze se probouzim do prazdnin jako malej kluk....

chvili to fungovalo

krasny leto preju

0 0
možnosti
LI

Nemají to lehké, nemají (myslím - některé děti). Sousedovic Tomáš se mi přiběhl pochlubit s jeho "vysvěko" - několik dvojek, 6.tř. A tak jsem chválila a chválila...)))

Hezky napsáno, parádní prázdniny přeju;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ludmilko, přeji Vám nápodobně... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko. díky... A pozor na prázdnonové šmejdy... Rv:-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, pokaždé na ten čas prázdnin nostalgicky vzpomínám, měj se hezky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem měla nejradši prázdniny na VŠ. Když se zadařilo, i tři a půl měsíce. Tedy nevadilo měsíc jít na brigádu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak aspoň dovolenou, Kláro... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Bude... Někdy... Snad.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mňau, udělej si je, čičinko... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Čičinka je má pořád, ale někdo tu pracovat musí...;-)

0 0
možnosti
Foto

Já chci taky prázdniny!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,35
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik