Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Pavle... Přeji Ti slunce v plenéru - i v duši. Té zimy už bylo dost. :-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, krásně jsem si početl R^

0 0
možnosti
RP

R^ U nás byl také hezký pomlázkový den.

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, Radko, zdravím...

;-)

1 0
možnosti
Foto

Ahojky, Jano. Já pocházím z toho malovaného kraje - Slovácka, takže mám sklony k malování - i těch vajec velikonočních... :-) Díky za poznámku.

1 0
možnosti
JS

Krásně vymalovaný blog, Mirko - děkujiR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, s pomazánkou také počítám, v ledničce mám vlašák a tatarku. Také jsem obarvila 10 vajec, šest jich zbylo - a jedno si vykoledovala moje "drahá polovička".

;-D Naštěstí, manžel má vajíčkový salát rád. Zdravím také přes kotáry. (Pro mne bez malování vajec by nebyly Velikonoce, zvlášť když bylo tak chladno, že se nedalo nikam jít. :-/

1 0
možnosti
Foto

Mirko, je fajn, když se tradice dodržují, ale já nabarvila deset vajec a deset mi zůstalo. Tož tak. Už loni jsem si slibovala, že nebudu chystat a vždycky si říkám, co kdyby. Tak dneska bude pomazánka, hádej z čeho?;-)

1 0
možnosti
Foto

Cibulové šlupky jsou nejlepší. Vydařily se i letos, batikované trávou. Příště snad nafotím.R^

2 0
možnosti
Foto

Nafoťte, Hanko, ráda se na ně podívám. Mi vždycky dělá problém jak na to vejce ty zelené lístečky připevnit. (Byly ale doby, kdy jsem vejce, kraslice, malovala anilinkami a voskem. Ty ale na vy fouknuté vejce, anilin je jedovatý). :-/ Díky za poznámku.

0 0
možnosti
VK

K té genderové rovnosti- dneska vede hláška souseda na chalupě:Přišly k nám nějaké kolednice.Tak jsem je seřezal.

Takže asi tak :))

0 0
možnosti
Foto

Věrko, tak to je právě vono... Není nad to vysvětlit si to po svém... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 19,97
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik