Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem sice (téměř) vegetarián, ale ten řezník v tom kostkovaném kabátci se mi moc líbí. Připomněl mi dětství - řezník v naší vsi, pan Zlatník, měl zrovna takový . Zdravím Vás srdečně.

1 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave, vegetariánka nejsem, ale můj vztah k vegetariánské stravě je s tou normální v rovnováze. Protože denně vařím, je to i výhodnější. Můj blog není propagací vepřového masa, ale ráda fotografuji různé akce , zajímají mě jak se při nich chovají lidé. Myslím, že se mi to tentokrát i z části povedlo. Děkuji Vám za nahlédnutí i poznámku. Také Vás srdečně zdravím.

1 1
možnosti
Foto

Děkuji Vám pane Tomáši a srdečně Vás zdravím. z Moravy.

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Ale to platí pro Středulu a spol.

0 2
možnosti
Foto

Paní Veroniko, díky z nahlédnutí.

0 1
možnosti
Foto

Pani Mirka, váš blog s tak voňavo jedlým názvom som si nechávala dnes nakoniec. Dostala som hroznú chuť na takéto hody.

2 0
možnosti
Foto

U vás na Slovensku určitě je také někde objevíte. V této době chutnají. Děkuji Vám za reakci na můj blog.

1 1
možnosti
Foto

To jsou mi mňamky.

Tlačenku jsem neměl, ani nepamatuji, jak dlouho.

4 0
možnosti
Foto

A byla, pane Chudáčku, velmi dobrá. Jako domácí -

a čerstvá. Srdečně Vás zdravím.

2 1
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik