Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, Jitko. Krásný den..

0 0
možnosti
JM

J64a87n 76M16a84r90e43k

10. 7. 2023 19:22

Moravěnko, drahá máti o jak krásná jsi ty zem...(Moravští učitelé)

4 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu, pane Marku. SMU- Sbor moravských učitelů bylo vynikající pěvecké těleso. A zpíval v něm i můj učitel pan Miroslav Jarolím). Moravu oslavuje i starý chorál "Moravo, Moravo, Moravěnko milá, co z tebe pochází chasa ušlechtilá..." a také zlidovělá "Morava, krásná zem, kde já jsem byl zrozen..." Zdravím Vás, pane Marku...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Šiku.

1 0
možnosti
JJ

Zdravím paní sousedku a jsem rád, že jste si udělala hezký výlet. Nicméně si myslím, podle těch fotografií, že jste nedojeli na tu "správnou terasovou vyhlídku" a zastavili se na terase hned nad Lípou, kde bylo dříve zemědělské letiště. Tedy, ne že by tam také nebylo hezky, ale kdybyste popojeli o kousek výše a objeli to pak směrem na Želechovice, jsou ty pohledy daleko daleko širší i hlubší. Tak příště!

Já jsem se rozjel přes svátky do maminčina rodného kraje na severovýchodní cíp republiky, do slezska. no a zajeli jsme až do Slezských Beskyd v Polsku. Také jsme navštívili Hrčavu na trojmezí tří států, ale můžu říct, že ta mne nějak neoslovila, tak jsme se nijak nezdržovali a frčeli raději do Dolní a Horní Lomné, bo to je ten správný "kraj razovity"!

2 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, je to tak. Vyjeli jsme po té cestě nahoru, tam vedla doprava ještě jedna úzká cesta, měli jsme obavu že je slepá a končí v poli, tak jsme se raději vrátili dolů. Nebyl tam také nikdo koho bychom se mohli zeptat. Děkuji za připomínku, zajedeme si tam ještě jednou, už se těším. Mám radost i z těchto fotek, bylo hezky a celkem se mi povedly. Slezsko je pěkné, loni jsme byli na dovolené u přehrady blízko Bašky. Projeli jsme si okolí - Frýdek Místek, Hukvaldy, a zajeli jsme si až do Polanky nad Odrou, kde jsem kdysi dávno s rodiči bydlila, a do Klimkovic. V Polsku jsem byla na zájezdu, a i Jizerské hory jsou také krásné. byli jsme tam až u Divoké Orlice, a u toho bunkru Hanička. Dříve jsme cestovali fest po světě, ale dnes se již držíme doma. U nás je také pěkně. Děkuji Vám za důležitou připomínku, určitě se tam zase brzy vydáme - a udělám si pár fotek. A díky i za reakce na můj blog, i za radu. Mějte se fajn - a užívejte si léta.

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,21
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik