Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D76a10v94i40d 82V15l32k

17. 6. 2023 10:37

Tak je to pravda! Blog lze napsat takřka o čemkoliv.

1 0
možnosti
Foto

Ano, pane Vlku. A proč ne? Psát o politice a vyvolávat tím nevoli a útoky názorových oponentů, natož na žabomyší války, je kontraproduktivní. Zde, na blogu iDNES ještě nikdy nikdo nikoho nepřesvědčíte o své pravdě, a ho také ne o té jeho. Intolerantní, umanuté a sebestředné blogery ignoruji. O politice se bavím jen s těmi, s kterými si rozumím, kteří sdílejí stejné životní hodnoty jako já. A těch je dost, i na FB... Psaní o rodinných nebo osobních problémech, jak to dělají někteří z nás, se vyhýbám. Být "zajímavá" za každou cenu se mi protiví. A navíc je to nebezpečné, v mnohých diskutujících jsem se bohužel zklamala. Jsem ráda, že moje blogy někteří pravidelně čtou, těm děkuji, a těm, co se jim vyhýbají to nemám za zlé, dělám to také tak. "Není na světě člověk ten. který by se zalíbil lidem všem"- napsala spisovatelka B. Němcová - a měla pravdu. Psát se dá, pane Vlku, opravdu o čemkoliv, i o kuriozitách jako je nalezený zlatý zub, když si někteří se zájmem, nebo třeba jen tak pro pro zábavu, přečtou. Děkuji Vám za poznámku.

1 0
možnosti
JP

Jdu si takhle po ránu do práce a proti mně si to po zemi ve větříčku ševelí pětistovka... Ani jsem nepátrala po tom, kdo ji ztratil.

0 1
možnosti
Foto

Já sem se podívala. Bylo ale nih koho kolemjdoucího te vypadený zub nebyl. A bylo to v cizím vzdáleném městě. Pokud jste ho tam ztrtila vy, pabí jarmilo p Písecká , můžete si ho i u nás osobně vyzvednout. dresu bys dliště Vám sdělím. Děkuji Vám za příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Asi nejpříjemnější je, když člověk po hodně dlouhé době najde něco, o čem si myslel, že už je to na věky ztracené, v duchu se s tím rozloučil a najednou... Tak tyhle okamžiky miluju.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, máš pravdu. Zrovna nedávno jsem našla ztracené brýle. Byly zapadnuté za radiátorem. A to jsem si už js pořídila nové. No nevadí, aspoň mám dvoje. Díky za nahlédnutí.

0 0
možnosti
IL

I56v93a21n20a 65L43a10n69c53e

15. 6. 2023 22:20

Také spíše ztrácím než nalézám

1 0
možnosti
Foto

Já také, paní Ivano. Naštěstí ne hlavu. Tu mám díkybohu stále na stejném místě... Díky za poznámku.

0 0
možnosti
TG

Vzpomněl jsem si na tu krásnou povídku Karla Čapka....

1 0
možnosti
Foto

Vy jste ztratila hlavně paměť. Pokud jste tedy vůbec někdy nějakou měla.

0 6
možnosti
TG

Za to vy jste buď nikdy neměla nebo někde poztrácela slušnost. Nejspíš ta první možnost. Proč se tím ještě chlubíte?

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,21
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik