Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mirečko, děkuji za možnost podívat se na místa, kde jsem osobně nebyla.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Zdeni, za Váš příspěvek, jsem ráda, že Vás moje povídání potěšilo.

1 0
možnosti
JJ

Zdravím, paní sousedku. Provodovský kostel byl častým cílem našich kolových výletů. Jezdili jsme vždycky přes kopce, Vidovama na Pindulu a pak přes Maleniska a dál, přes Komonec, Sehrad buď domů, přes Drdol a nebo kolem hájenky do Vizovic...

My byli také venku, na vyhlídkách. Tentokrát, Bohužel, taky autem. Nad Želechovicama, potom na asi nejlepší vyhlídce tady v okolí nad Lípou pod Drdolem a pak jsme jeli nad Slušovice a Vizovice.

Asi ta místa znáte, ale kdyby ne, tak opravdu úžasná procházka je z Příluku, z ulice Želechovické, po vrstevnici do Želechovic, na ulici Batalickou. No a potom do hospůdky v Želechovicích, nebo ještě lépe, na hřišti v Lužkovicích. S tama jede něco do Zlína každú chvíľu.

2 0
možnosti
Foto

Pane sousede Jurčáku, také Vás zdravím. Na výlet do Provodova jsme jeli kvůli té rozkopané křižovatce i na Příluky oklikou přes vaše Lůžkovice. Vzpomněla jsem si na Vás, muselo se Vám ščuknout.Zpátky jsme to ale vzali přes Březůvky, jezdíme tam často k rybníku, pak kolem hospody na Pindule (tam měl jeden z vnuků svatbu) a pak přes Kudlov a Jaroslavice domů. (Na Drdole měla kamarádka chatu). Tu trasu z Želechovické bohužel neznám, ale manžel možná ano, on je Zlíňák. Často mi vypráví o svých cyklistických výletech s kamarády po okolí, a jaké skopičiny tenkrát spolu prováděli. Rád se na ta místa vrací - a nejen ve vzpomínkách. Já, jak víte, pocházím z jižní Moravy, mám ráda i ten kraj mého dětství s lány polí a vinohrady, ale Valašsko, rodný kraj mého otce, jsem si již v mládí zamilovala. A proto jsem kdysi s povděkem přijala nabídku zaměstnáni ve Zlíně. Krajina kolem Zlína je nádherná, a je to odtud blízko na Valašsko. Jsem šťastná, že mě sem osud zavál, žiji zde již od svých devatenácti let - a nikdy jsem toho nelitovala. Děkuji Vám, pane Jurčáku, za radu kam se máme příště podívat, využijeme toho.. A také Vám děkuji za Váš zajímavý příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Melišová.

0 0
možnosti
JD

Pěkné!

Já jsem se byl akorát projet na kole kolem Pálavy. Dost foukalo, ale nakonec jsem najel 136 km.

2 0
možnosti
Foto

Tož to jste tedy borec. Zdravím...

1 0
možnosti
Foto

Hezky jsme se podívali

2 0
možnosti
Foto

Pane Šišo, v tuto dobu je hříchem nefotit. Děkuji Vám za zastavení.

0 0
možnosti
VN

Výlet přímo jarní... Akorát ty schody do těch kostelů, to dá fušku vyšlapat.

2 0
možnosti
Foto

No jo, i schody do nebe jsou asi neschůdné. Zdravím Vás,. paní Vlasto, a děkuji Vám za nahlédnutí. .

0 0
možnosti
TG

Krásné místo, paní Mirko!

1 0
možnosti
Foto

U nás je, pane Tomáši, všude krásně. Přece jak se zpívá ... "zemský ráj to napohled!"... Děkuji Vám za reaci.

1 0
možnosti
IL

Léčivou vodu bych nyní strašně moc potřebovala

1 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, možná mnozí z nás. A to na tělo, i na duši. Srdečně Vás zdravím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik