Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si teď přečetl výsledky prvního kola voleb!

A myslím si, že by opravdu bylo lepší, kdyby dostal jeden kandidát těch 51% a byl už klid. R^

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, pane Juro. Zase nervy, pro všechny. Naše země je opravdu rozdělená - jet dost zlé. Města kontra vesnice, obyčejní lidáé a ti, co se považují za elitu. Možná o není tak doslova, ale je to bohužel tak. :-/

1 1
možnosti

Přeji Vám pevné zdraví v novém roceR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám , pane Chmelíku, přeji Vám také pevné zdrví a štěstí v novém roce 2023. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak už jen zdraví v tom novém roce. R^Stromek jsme měli v květináči a na jaře ho zasadíme. Snad se zadaří.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Jitko, za zájem o můj blog. Hodně zdraví přeji Tobě, i Tvojí rodině. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ja mám ešte stromček, mala som v kvetináči, ešte sme ho nestihli zasadiť.V ja mám vždy také skludnenie, spomínam na rodičov, na starých rodičov....asi ešte uchovávam to kúzlo vianoc v sebe zatial

2 0
možnosti
Foto

Mám to podobné, paní Melíšová. Loni jsem ale měla velké trápení, zemřel mi o vánocích náhle velmi blízký člověk, letos jsem na Štědrý den onemocněla a nemohla jsem se setkat kromě manžela s nejbližší rodinou, abych je nenakazila virózou. Můj blog berte jako postesknutí nad tou skutečností. Stromeček máme ještě ozdobený - než přijdou naše nejmladší děti( pravnoučátka) aby nebyly zklamáni. Zpravidla ho odstrojujeme vždy na Tři krále. Mějte se pěkně, děkuji Vám za příspěvek. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám , pane Juro.:-) V

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik