Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také přeji hezký den, ale já snad dnes ani nevylezu ven. Máme tady velmi slunný den . ;-D

0 0
možnosti
Foto

To je dnes asi všude, lépe je být někde v chládku. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Vlasto. Hezký den. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, parádní příhody a jsem ráda, že jsem tě inspirovala;-)R^

0 0
možnosti
Foto

To je pravda, Jjitko, díky. A také ti naši dva rošťáci. ;-)

1 0
možnosti

To jsem si vzpomněl na jeden vtip: "Mami, ty ses asi zbláznila, koupit vnukům stříkací pistole. Copak si nepamatuješ, co jsme se tě s nimi jako děti narozčilovali?" - "Právě že pamatuju :-) ..."

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Slámo. Všechno v životě se opakuje...;-)

0 0
možnosti

I61v40a49n94a 97L16a55n33c60e

19. 7. 2022 19:30

Jakmile jsou v rodině děti, tak to se člověk nenudí. Když jste mluvila o tom Favoritu, tak jsem myslela auto... To je tím, že jsem nikdy na kole nejezdila a také, protože i my hlídáme naši teenegerku a ta tady zase řádí... Má svůj den.

1 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek , paní Ivano. Ano, je to tak, jak jste pravila. Zdravím.;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik