Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také si užijte fajn červen paní Mirko...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Vracovský, za zájem o můj blog. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám , Ivanko. Krásný den.:-)V

1 0
možnosti

R^Ta finta s nízkou cenou( za 100g) je i u nás dost častá.

VLáska k výtvarnému umění už v dětství poznamenala a nasměrovala Vaši životní cestu. To se mi moc líbilo.

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, já jsem byla tím malováním tak zaujatá, že se mi o těch mých oblíbených malířích i v noci zdálo. Kdejaký papír (i pytlík od mouky nebo piják n v sešitě) byly pomalované. Ve škole mi říkali naše "malířka". Srdečně Vás zdravím... :-)V

0 0
možnosti

R^V Mikoláš Aleš byl i můj oblíbený malíř. Právě podle Špalíčku jsem hodně kreslil. Jahody jsme měli na zahrádce.

0 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek, pane Pavlíčku. Zdravím Vás ze Zlína. A zmíním se o jedné kuriozitě. V tom supermarketu jsem si koupila krabičkou jahod (475gr.) za 91Kč a současně i sadu temper (12 tub) )za 60Kč. Malujme, je to výhodné. :-)R^

1 0
možnosti

J32a79n 71M57a10r65e49k

8. 6. 2022 20:03

Tak paní Pantlíková souzním s vámi ohledně jahod. Miluju je, ale zde v Kanadě dostanete jen ty z Mexika, kde je víc pestisidů, než jahod.

A ještě, Alšem byl inspirován i můj oblíbený kreslíř Josef Lada. Kdysi jsem četl jeho vzpomínku na to, kdy jako malý chlapec sehnal pár krejcarů na vodové barvičky. Ale přišel slejvák když je nesl domů, a barvičky se mu rozplizly po košili

1 0
možnosti
Foto

Pane Marku, děkuji Vám za Váš příspěvek a zdravím Vás do vzdálené Kanady. Jahody prodávané u nás v supermarketech jsou většinou rychlené, jsou málo sladké a bez chuti, ale když je troch přisladím v knedlících posypaných tvarohem , cukrem a polité rozpuštěným s máslem jsou docela dobré. Jahody od našich pěstitelů koupené na trhu jsou lepší. Ano, malíř Josef Lada, ilustrátor . Švejka, byl určitě ovlivněn Mikolášem Alšem, hlavně jeho tvorbou ilustrační. A pak oba milovali český venkov, českou krajinu i českou lidovou poezii. Byli to ryze čeští umělci. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dnes je Medarda a prší. Předpověď počasí v Česku dobrá není. Možná se letos vyplní rčení: Medardova kápě čtyřicet dní kape. Takže se sena asi nebudou dobře sušit. Sekat se však musí.

1 0
možnosti
Foto

Srdečně vás zdravím, pane Chudáčku. . U nás ve Zlíně je poměrně teplo, a chvílemi trochu zaprší - a je to dobře, vody je málo, země je vyschlá. Záhonky i celá příroda se raduje. Děkuji za příspěvek. (Omlouvám se, v článku byly chyby a překlepy, opravila jsem je). Díky. :-)R^

1 0
možnosti

Také přeji vše dobré! VR^VR^VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Také p Vám přeji - sladké jahody - i život... ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,21
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik