Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to nádhera a úžasný!

3 0
možnosti
Foto

Pane Martine, díky za pochvalu. Ta chata (objekt) Libušín si to opravdu

zaslouží. I ti co ho tak věrně zrenovovali. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, pane Jurčáku, za nahlédnutí. Jestli jste tam poslední dobou nebyl, zajeďte si tam. I kolem je co vidět (Čarták, Soláň, Zvonice, Muzeum v přírodě, Valašské muzeum ve Velkých Karlovicích, Skanzen v Rožnově pod Radhoštěm. A lidé jsou tan dobří. Však to tam znáte. Srdečně zdravím.R^

0 0
možnosti
Foto

Mirko, díky, už se tam moc těším!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, zajeď si tam, ale pokud byste tam chtěli přenocovat, nocleh v chatě "Maměnka" si musíte objednat ho dně předem, my jsme to měli od vánoc. "Valašsko je krajina mého srdce.. V:-)

0 0
možnosti

J80o77s34e25f 26N22i91k42l

10. 5. 2022 19:41

Mockrát jsem Libušín navštívil před požárem. Ve zrekonstruovaném jsem nebyl.

Díky Vám za tento fotoblog. Potvrzuje "zlaté české a moravské" ručičky, smekám před těmi, kterým se to tak povedlo!!

3 0
možnosti
Foto

Ano, ta rekonstrukce Libušína byla provedena s láskou a velice zodpovědně. To je tam vidět na každém detailu. (Jo, a vyhořely prý úplně všechny tři dřevěné budovy Libušína, jen ta poslední chata "Maměnka," kde jsme spali, vydržela. Pane Nikle, díky za zájem o můj blog a Váš příspěvek. Příští můj blog bude o Muzeu v přírodě (množství dřevěných řemeslníků), a ten další o skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm. Mám hodně fotografií, fotila jsem tam opravdu fest. ;-)R^

0 0
možnosti

Rekonstrukce se asi, dle fotek, povedla velmi zdařile. kdysi jsem tam zabloudil a skanzen v RpR jsem nevynechal též.

Hezký blogR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,21
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik