Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lapidárně to svého času vyjádřil Ivan Mládek ve smyslu, že nejlepší jsou pořádně špekaté ženské, protože na nich si chlap nahrne prsa kde chce.;-D

1 0
možnosti
LH

Po tisíciletí byly v kurzu ženy s plnějšími tvary, pak to někdo změnil prostřednictvím časopisů. Když jsem před pár lety v diskuzi napsal, že mě vyrchrtla nepřitahují byl jsem napaden coby "úchyl, který jde proti evoluci".

1 0
možnosti
PK

No jasně u mě taky platí, že ze sladkostí mám nejraději maso....ale i ty dortíčky, koláčky atd...ale jen dopoledne;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pane Korecký, občas je třeba i troch zahřešit. Chápu Vás, proto ráda něco dobrého upeču. Jo, a všimla jsem si, že ženská, která neustále hladoví a stále se váží, nerada připravuje, i svým blízkým, něco dobrého k snědku. Je stále nervózní a protivná. Nedivím se jí... :-/Rv

0 0
možnosti
IL

Ten dort s ovocem musí být určitě zdravýR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To je piškotový korpus, na tom je vrstva meruňkového nebo višňového džemu, na tom máslový krém s pudingem, na tom je ovoce a nahořu cukrářské želé. Při podávání se muže dát i šlehačka. e to jednoduché, dělám to často. Vvšichni to mají ráda. Díky, paní Ivano. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mirko, vy ženy máte výhodu, že vám ta kilečka navíc opravdu sluší.:-)

Člověk je omnivor neboli všežravec a jako takový si absencí živočišných bílkovin ve stravě škodí. Pokud je někdo vegetarián, neřku-li vegan, je to jeho věc, budiž, ale jakmile k témuž začne nutit třeba své děti, tak je to rozhodně špatně.

2 0
možnosti
Foto

No právě, pane Honzo. Ale představte si, můj manžel miluje zeleninová jídla, já také, ale s masem - nebo aspoň s vejcem. To už je člověku dáno od přírody. Můj brách, který je vysoký a silný mužský, v dětství skoro vůbec nejedl maso, vyrostl na maminčiných buchtách. U mne tomu bylo naopak, stále vzpomínám na domácí šrůtky voňavého uzeného, které visely na hambalkách v komoře:-P - ňam... Jo, a nikdy bych nikoho nenutila, co má jíst. A doma než uvařím, dohodneme se... Díky za poznámku. Jo, a pokusím se přidat k fotografiím na blogu kresbu ženy M. Alše. Ta určitě nevyrostla na obilných klíčkách. ;-D Koukněte.

0 0
možnosti
JD

Krásný cholesterol! :-):-):-)

Škvarky vypadají luxusně.R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Doležele, každý měsíc kupujeme syrové sádlo a děláme si z něho domácí škvarky. Když k tomu přidáme i kus prorostlého bůčku - pak jsou zvané "královské..." Zdravím. :-P

1 0
možnosti
Foto

Mňam. Já teď zrovna jsem tlustá, ale dala bych si...R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za vtipnou poznámku, paní Veroniko. Jezme co nám chutná, s mírou - a nepřehánějme to. Já si vždycky vzpomenu na ty krásné "lepé" ženy a dívky jak je kreslili čeští malíři Mikoláš a Josef Mánes. Radost pohledět. Krásné májové dny Vám přeji. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, paní Šárko. To mě těší... ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

To se mi ale sbíhají sliny.R^:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,21
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik