Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

U nás pijí kávu jen já, ale dělá mě ji manžel a je to pro nás takový odpolední rituál vždy se sladkým na talířku. Naši známí mají všichni kávovary, dokonce jeden pribuzny to nemohl vydržet a při zakoupení dražšího přístroje mě ten starý fungující přinésl, že prý se nemůže dívat na to moje pití logrové kávy. Taky jsem na něm marně zkoušela udělat pěnu a nebylo to prostě to pravé kafe na které jsem zvyklá a tak přístroj putoval dál..

1 0
možnosti
Foto

Také jsme si na kávovar s manželem po nějakou dobu zvykali, ale dárek od dětí a vnuků je dárek... Musíme si ho užít. :-)Teď již na něm jednou denně kávu vaříme - po obědě, ale ráno po sedmé hodině si vaříme slabou kávu - instantní nebo turka s mlékem. Paní Pokorná, děkuji za příspěvek.

1 0
možnosti
PK

Přístroj na napěnění mléka je fajn, ale chuťově se takto upravené mléko klasické přípravě nevyrovná. Je to chuťově prázdnější, "pěnovitější". Ať použijete plno- nebo polotučné, čerstvé nebo trvanlivé.

0 0
možnosti
Foto

Pane Kuchto, díky za poznámku, to jsem nevěděla. Pro mne ale ta chuť pěny není až tak rozhodující, důležitější je pro mne druh kávy. Srdečně Vás zdravím. :-)

0 0
možnosti
Foto

V Děkuji - člověka vždy potěší, když ví, že v tom není sám.

Potěšila jste mne neméně.

Přeji hodně kávy a smetany.

2 0
možnosti
Foto

Díky za poskytnutí námětu, pane Martine. Dnes, kdy se většina blogů točí kolem inflace, problémů s plynem a války na Ukrajině, je to čí dál horší. A Děkuji za zastavení. :-P Zdravám.

2 0
možnosti
PK

V naší domácnosti vládne těmto inteligentním přístrojům má žena a to počínaje kávovarem a konče tepelným čerpadlem, mě dovolí jen obsluhu čističky:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Koreckým máte šikovnou paní... :-)Díky za reakci.

0 0
možnosti
IL

I75v61a46n91a 95L40a45n98c91e

28. 4. 2022 15:13

Kávovar máme takový jednoduchý, kafe nepiji, takže si svoje černé kafe bez cukru vaří manžel sám.

2 0
možnosti
Foto

Já ano, paní Ivano. Ale jen dvakrát denně. A to ranní velmi slabé. Děkuji za příspěvek. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,21
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik