Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když stojím ve frontě trafiky na cigára, (Spatry) - Tak mne fakt xerou ti sázkaři, zdržují. Jsa bonmotný oslovuji je - "Lidi, mějte rozum ! Existují dva druhy štěstí. To loterijní a to opravdové" ! Závěr - 1) Když mne spatří, už ve frontě stát nemusím - mám štěstí, pustí mne dopředu ! 2) Váš dědeček to štěstí měl ovšem větší ! Nevyhrál loterijně nic - Vyhrál ovšem, celý život ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě ano. A kdybyste ho osobně znal, dal byste mi za pravdu. Sám pocházel z osmi dětí, z kdysi velmi chudobného Valašska, přiženil se na úrodné Slovácko, a vážil si toho. Byl velmi pracovitý a měl velmi pozitivní vztah k lidem, ke zvířatům, k půdě, kterou obdělával, i k práci. Vážil si toho, že je státním zaměstnancem u dráhy (tehdy ČSD). Díky, pane Bučku, za Váš komentář. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Najezdila jsem se tam hodně. A nejvíc mě zlobilo to šibování motoráku a čekání na výhybku v Kloboukách u Brna. Ano, ta trať je zrušena. Nejdřív byla zrušena osobní doprava, tuším v r. 1999 a v roce 2006 všechna... Dnes je namísto jednokolejné trati ze stanice Uhřice u Kyjova do Ždánic cyklostezka. Ale to nádražíčko tam asi ještě stojí. (Poptám se, už jsem kolem delší čas nejela). Díky za poznámku, pane Pospíšile,. zdravím. ;-)

0 0
možnosti

No vidíte a mě, když tam čekám na deník Sport, zase štvou ti, co zdržují s cigárama :-). A že jich je! V dnešní době, to mě fakt hlava nebere, ale nic ve zlém :-).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS