Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky Jitko. pěkný víkend. :-)

0 0
možnosti
TB

Byly jsme ve skanzenu dělat mikulášské bububu.Po velmi dlouhé době byl v Rožnově sníh,na valašské dědině ho bylo tolik,že jsme bořily po kolena , zkrátka makačka.

1 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek. Srdečně Vás zdravím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se Vám v mém rodném městě líbilo.

1 0
možnosti
Foto

To mě také těší. dobrou noc. :-)

0 0
možnosti
JT

J90i23r51i 47T77i26c74h45y

3. 7. 2020 19:26

Take bych pridal pesi turistiku v Beskydech, to jsou dalsi pekne zazitky.

0 0
možnosti
Foto

Určitě, pane Tichý... Díky za poznámku. U nás (nejen na Moravě) je všude hezky. A někdy si to ani neuvědomujeme. Hezký večer. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Karma.Cestu už máme do Rožnova naplánovanou,ale nějak porad není čas a přitom to nemáme daleko...vypadá to tam opravdu hezky.

0 0
možnosti
Foto

Neváhejte, je tam zábava na celý den. A v neděli tam bývají akce, různá vystoupení souborů, to tamtaké bývá víc lidí - i stánků. Než tam jedete, zjistěte si to. Díky za příspěvek do diskuze. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Nadhera, Mirko, jako bych tam byl vcera:-) Primlouvam se za dalsi pokracovani.

1 0
možnosti
Foto

Díky, V myslím, že je lépe jezdit na výlety než sedět doma, a lépe je psát o cestování, než o politice. Hezký večer, pane Jendo. :-)

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog. R^:-)

Dvakrát jsem v tom muzeu byl a vždy se mi tam moc líbilo.

1 0
možnosti
Foto

Díky, pane Jaroslave. Tam se to stále rozšiřuje - a vylepšuje.... Srdečně Vás zdravím. :-)

0 0
možnosti
ND

My jsme s mužem rádi jezdili do skanzenů, i u vás ve Valmezu jsme byli, ale už je to strašně davno a já už si z nej moc nepamatuju.

V Čechách jsou také moc pěkné, z nejznámějších na Vysočině Veselý kopec, střední Čechy Přerov nad Labem, Kouřim...

Fotky jsou moc pěkné, Mirko, ráda jsem se u vás zastavila...

2 0
možnosti
ND

A chybka... V Rožnově samozřejmě,ne ve Valmezu omlouvám se.

1 0
možnosti
Foto

Díky, paní Vlasto. Zdravím. R^

0 0
možnosti
SB

Karma.

Ale na druhou stranu, i když je Vaše fotka Ondráše zajímavá, já mám tuto postavu spojenou spíše s nádherným sborem Leoše Janáčka.

2 0
možnosti
Foto

Ondráš a Juráš byli podle pověsti valašští zbojníci... A na Janáčkův sbor Ondráš, Ondráš,Ondráš... . si vzpomínám... Díky za zastavení, pane Slavomíre. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik