Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I71v87a87n72a 97L56a24n75c60e

13. 1. 2020 23:29

R^VR^Krasne vypraveni.R^

1 0
možnosti
Foto

Co díry v tapetách, Honzík nám vyklofal díry i do panelákových zdí.;-D Těch "vnitřních", ze sádrokartonu.

2 0
možnosti
Foto

On si potřeboval brousit zobáček, je to jejich přirozenost. Díky, Klárko, za poznámku. R^

0 0
možnosti
PC

R^R^R^

Obecně mám velmi rád zvířata,včetně ptáků a plazů.

Ale kočky, ty jsou prostě jednoznačně mými favoritkami.;-)V

1 0
možnosti
Foto

Já zase všechny - kromě plazů, těch se trochu bojím... Díky, pane Chmelíku, za poznámku. R^

0 0
možnosti
VN

Odvahu na chov ptáčků jsem neměla. Ale ani odvahu na chov koček nebo pejsků,

ale to mi vždy odvážně přivedla domů dcera, když byla větší... R^ ?

No statečně jsem se starala ...

1 0
možnosti
Foto

Možná bych také neměla odvahu, ale byli jsme s manželem postaveni před hotovou věc. Díky za zastavení. :-)

1 0
možnosti
AL

Moc hezké vyprávění.

Pěkný večer + karma.

:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ To je milé vyprávění! Já jsem ptáčky nikdy žádné nechovala, ale moc ráda je pozoruji na zahradě a tam s nimi jaksi žiju. Na jaře sleduji, jak se kosi namlouvají a krásně zpívají, potom staví hnízdo a nejednou jsem se stala svědkem vylétání mladých z hnízda... Vloni jsem mladým i pomohla, protože hnízdo měli na verandě a z ní se nemohli dostat ven, netrefili se do dveří... Ale kterýsi rok, když hnízdili pod střechou, jsem přišla pozdě a našla je utonulé v sudu vody, obrečela jsem to, přestože kosi dokážou na zahradě pořádně pozlobit, když zrají jahody a třešně. No a sýkorky... Vím, že se nemají v létě krmit, že si mají samy hledat potravu, ale víte, jaká je to pohodička, sedět pod stromem, popíjet kávičku a pozorovat, jak se sýkorky střídají na semínkové kouli?

5 0
možnosti
Foto

Také je ráda pozoruji z balkonu, ale nějak zmizeli kosi, jindy jich bylo všude plno. Na krmítko létají hlavně sýkorky. Díky, paní Jarmilo. :-)

1 0
možnosti
Foto

Měli jsme zeleného Čikitu a žlutou Zlatušku. Milovali koupání v misce, na jejímž dně bylo malé zrcátko. Když jsme je potřebovali chytit nebo dovést do jiného pokoje, zrcátko fungovalo stoprocentně. Stačilo jím zablýskat a papouši se mohli přetrhnout:-)

4 0
možnosti
Foto

Moje andulka napodobovala ptáky za oknem (do toho se jich ptala "jak se máš?"), uměla pískat jak papiňák a naučila se reprodukovat našeho psa, když nás vítal. Úplně ho to rozhodilo... :-)

3 0
možnosti
Foto

:-)R^ Taky jsem odchovala několik generací ptáčků (chůvičky, andulky, rosely) - dokonce většinou Honzíků a Adélek! Díky tomu, jak jsem je mohla poznat - jak se ochočili, hráli si, mluvili...! - nedám na ptactvo dopustit. Jsou to ohromně chytří a vnímaví tvorové a soužitím s nimi člověk pronikne i do souvislostí jejich života mimo zajetí. Doporučuji! :-)

2 0
možnosti
ND

Dobře to dopadlo, tak to je dobře. :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, paní Naďo. Andulky - ptáčci jsou milí společníci. Někdy ale zarmoutí, když náhle onemocní - mají příliš křehký život... Dobrý večer. VR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik