Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné fotkkyR^R^R^

0 0
možnosti

Jenom škoda, že tam někdy v 80. letech nastavěli na tom pozlovickém břehu ty hotelové králíkárny. Ten ovocný sad byl hezčí. Teď když si člověk lehne k té vodě, tak si připadá, jako kdyby ležel uprostřed sídliště Jižní Svahy. :-/

0 0
možnosti
Foto

Jo, manžel také vzpomínal. Jezdili tam s kamarády na kolech koupat se. Dozadu, na konci přehrady. Díky za vzpomínku, pane Mikle. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pred lety jsme byli v Luhacovicich a k prehrade zasli take, bylo tam krasne. Hezke fotky, Mirko:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení, pane Jane...;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za čerstvé snímky z mých milovaných míst. Luhačovice jsou mojí srdeční záležitostí a moc mě mrzí, že je nemám víc po ruce. Nejčastěji jsem bydlela v Jurkovičově domě a procházky na přehradu patřily k mým nejmilejším chvilkám.V

1 0
možnosti
Foto

Potěšilo mě, že jsem Vám, Zdeňko, fotografiemi udělala radost. Byli jsme tam včera odpoledne, a bylo tam dost lidí. Oslovil mě jeden "podivný" velmi nespokojený pán, ( prý z Loun) a stěžoval si, že lázně Luhačovice už nikdy... :-(Prý on, pivař, neměl na pokoji ledničku, a když si stěžoval, přinesli mu tam jenom malou chladničku. Podivila jsem se, že se mu v L... nelíbí, a vzpomněla jsem si na Vás. (Nešťuklo se Vám tak kolem čtvrté odpoledne?) Díky za zastavení. Zdravím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J93a35n 71Š48i12k

5. 8. 2019 13:14

Znám i zpaměti :-) Ale děkuji za příjemné osvěžení paní Pantlíková

1 0
možnosti
Foto

Díky - a zdravím Vás, pane Šiku. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tam jsem nikdy nebyla, díky za tip na výlet.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Někdy se sem vypravte, a nejen do Luhačovic. Ve zlínském kraji je plno krásných a zajímavých míst. Díky za poznámku, paní Pavlo. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

U nás to máme skoro všude pěkné, někdy si tohoale bohužel příliš nevážíme. Díky za poznámku, ;-)pane Nabuželský.

0 0
možnosti

Luhacovickou přehradu mám moc ráda. Několikrát jsem tam byla. Krásná je cesta lesem do Luhačovic a výlety kolem. Díky za hezké fotky.

1 0
možnosti
Foto

Já také, paní Naďo. V našem kraji je naštěstí také hodně lesů, řek, říček, potůčků. A to jak na blízkém Valašsku, tak i v Luhačovickém Zálesí - iikdyž by mělo poslední dobou pršet víc. Díky za poznámku. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS