Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě se vaše kresby také líbí, ale neumím je tak hodnotit. Ale mám radost, když doprovázejí vaše blogy. Mějte se hezky tam u vás na jihu...

1 0
možnosti
Foto

Díky, paní Vlasto, za poznámku. A co se týká mých kreseb, kreslím ráda, ale měla bych kreslit víc... Člověk se stále musí učit a zdokonalovat - tak jako při hře na hudební nástroj. Hezký horký letní den. :-)R^

0 0
možnosti

I21v87a25n80a 30L10a53n74c85e

26. 7. 2019 11:46

Pekne vzpominky a krasna kresbaR^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Díky, paní Ivano, za zastavení. :-)

0 0
možnosti

Stejně jako ta milá dáma níže (myslím diskuzi) se zastavím u Vaší kresby. Bez lichotek, toto nekreslila amatérka, ale výtvarnice. Moc se mi líbí ta schopnost tónové gradace. Tam, kde se v obrázku dotýkají dva kontrastní tóny, dovedete linku ztmavit a tam, kde jsou tóny podobné, ji zase zesvětlíte a to vše přirozenou cestou.

Někde jsem zde u nějaké blogerky viděl malůvky na úrovni žáka 4.C a ta se chlubila, že se tím živí. Ale toto je opravdu hodně vysoký level.

Karma a pěkný víkend všem.

1 0
možnosti
Foto

Díky. pane Arnolde. Ale - bylo by smutné, kdybych se já, výtvarnice, prezentovala kresbou amatérky. Ale díky za pochvalu, ta vždycky potěší... ;-)R^

1 0
možnosti

Bezva vzpomínání a kresba moc hezká.

3 0
možnosti
Foto

No jo, to byly doby... A hlavně ty začátky - pro ženu se dvěma malými dětmi povoláním výtvarnice (a studujícím manželem), nebyly zrovna lehké. Já jsem si ale umínila, že se nikdy nebudu živit ničím, co by se výtvarnictví - návrhářství, nebo grafiky netýkalo. A to jsem díky Bohu v životě dodržela. Díky, paní Naďo, za poznámku. R^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS