Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I92v58a42n 69M59a78r65e39k

23. 2. 2019 18:42

Ani se pošťákům, či lépe poštovním doručovatelkám nedivím. Roznášet za každého počasí denně 2-3 kg poštovních zásilek, a k tomu navíc vláčet 10 - 12 kg reklamních letáků, to by umořilo i . . . .;-(

Nechtěl bych tu práci za ty prachy a za takových podmínek dělat Rv

1 0
možnosti
Foto

No právě - také je upřímně lituji. Díky za reakci, pane Marku. ;-).

0 0
možnosti
Foto

Mirečko, to jsi napsala moc pěkně. Jsem ráda, že jsem mohla být inspirací pro takhle milý článek. R^

0 0
možnosti

Mirko, vehnala's mi slzy do očí...

0 0
možnosti
Foto

Díky, jani, to jsem nechtěla. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, jak to jde, poště se vyhýbám a raději volím jiné společnosti.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, u mne je to"zvyk - železná košile" - někdy naštve , jindy ale i potěší. Houpacího koníka pro vnoučky, ale i knížku Sonety (W. Shakespeare) doručila včasa dobře. Zato kdysi pohled z dovolené v z Trogir nám od dětí doručili až za rok. To jsem si myslila, že jsou tam už zase - podruhé. Díky za zastavení. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 20,68
  • Průměrná čtenost 717x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik