Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jano, díky za pochvalu. Dobré ráno. ;-)V

0 0
možnosti
JS

Mirko, krása! Díky za chutný blog :)

0 0
možnosti
Foto

Jani, držím Ti palce. ( A toho cukru můžeš do těsta dát méně, já, pokud je dělám jen pro nás dva, dávám cukru míň, pokud je smažím pro děti, dám víc). Když jsou málo sladké, pocukrují se cukrem - s trochou vanilky. Díky za zastavení. (Jo a na "ostatky" (Masopust) smažím koblihy - to je také tradice). ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pardon, Jitko, držím Ti palce...atd. Promiň... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, dala jsi mi inspiraci, už se na ně těším;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Beleše, vzpomínka na sousedy v mládí. nejedla jsem je snad přes 40 let. R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokuste se, Alžbětko, teď, v zimě jsou víc než vhodné... A díky za zastavení... ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, pane Dane... Zdravím po neděli. ;-)

0 0
možnosti

Paní Mirko, já jsem se beleše naučila od své moravské tchýně.

Ovšem mnohem "chudší" variantu.

Jen hladká mouka do mísy, do ní udělám důlek, nadrobím droždí, zaliju vlažným mlékem, trochu soli.

Zadělám, nechám vykynout. A pak v ruce vytahuji placky asi 15 cm průměr, nechám ještě chvilku kynout. Pak je smažím v oleji. Jsou skvělé. Dělám je jako přílohu k jídlům typu guláš, omáčkám všeho druhu:-)))

0 0
možnosti
Foto

Bez cukru? To mi trochu připomíná maďarské langoše.Ty nedělám. Jo, když se do těsta dá namísto vejce jen žloutek, těsto je křehčí a měkčí. Ale někdy také šetřím, a dám jen vejce. Díky za poznámku.;-)

0 0
možnosti
Foto

Dělám je též. Maminka je pekla na sucho na tálech rozpáleného sporáku, já je dělám na sucho na teflonce (hranaté a na indukci, kde mohu spojit dvě topné zóny). Na ně hrušková povidla a zakysanou smetanu. Čím víc jich je, tím rychleji vysublimují.

1 0
možnosti
Foto

belíšky, to zní krásně:-)-

a na fotkách i krásně vypadají a určitě skvěle chutnajíR^

0 0
možnosti
Foto

I tak možno, fantazii se meze nekladou. Díky za poznámku, pane Petře. R^;-)

0 0
možnosti
PK

..já bych ozdobil jinak, povidla,strouhaný tvaroh a bílý jogurt....;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik