Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, ale zatím se mi z muzea neozvali. Asi ještě pátrají v archivech. Uvidíme. Díky, paní Vlasto, za příspěvek. ;-)R^

0 0
možnosti

První vzpomínku jste měla zprostředkovanou maminkou . Ale ta z roku 68,

ta je vaše. Jsme věkem nějak zvědavější, tak jestli se vám povede vypátrat,

něco o tom telegramu, tak dejte vědět ... R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, Jsem ráda, že Vám mohu odpovědět na Vaši otázku, pracovnice zlínského muzea mi již informovala: Cop"

Dobrý den, paní Pantlíková,

Z archivu našeho muzea jsem zjistila, že v říjnu a listopadu 1968 proběhla výstava "Cestou k 28. říjnu."

;-)R^[>-]

0 0
možnosti
Foto

Díky, paní Libuško. staré vzpomínky - navazují na ty další (vzpomínky);-). Pěkný večer. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^karma a dík za další zajímavý blog-stejně jako ten předchozí mě opravdu zaujalR^

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, pane Gayere, byla jsem tehdy překvapena, proč si tato neznámá stará paní vybrala právě mne. V té době, v roce 1968, už mohla mít přes sedmdesát. (Nikdy jsem ale o tom nepřemýšlela). Díky za zájem o můj blog, i za zajímavý postřeh. Pěkný večer přeji. ;-)R^

1 0
možnosti

T86o93m77á24š 10G20a42y48e16r

29. 10. 2018 14:32

R^Dotyčná stará paní měla výborný “čich na lidi”, a dojemná byla i její starost, aby se vzácný telegram dostal ma správné místo.

Dodnes vzpomínám na své rodiče, s jakou pietou uchovávali všechny dobové dokumenty týkající se TGM a jeho černobílý portrét za jejich života nikdy ze ze stěny bytu nezmizel....:-)

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Mirko, pěkná vzpomínkaR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik