Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Dvořáku, pro mne ani tak ne. máme blízko slovenské hranice, a Slovensko ani po rozdělení republiky pro mne není až příliš vzdálené. Máme Českou republiku se všemi tradičními symboly, s vlajkou, státním znakem, Svatováclavskou korunou , žezlem a jablkem, to vše nám zůstalo - a je to dobře. R^S rozdělením republiky jsem, jako mnozí z nás, nesouhlasila, ale stalo se, žijeme oba státy dál - a v pohodě, což je to hlavní.... Díky za příspěvek do diskuze. :-)[>-]

0 0
možnosti

J79i33r11i 59D27v59o65r55a71k

24. 10. 2018 19:08

Asi patrim k tem mene chapavym... nebo fakt neprestalo Ceskoslovensko existovat uz pred +/- 25 lety?8-o Nikdy jsem to neschvaloval, ale hlavne Klausovi, Meciarovi za tiche podpory Havla se to stal proste FAKTX!!

0 0
možnosti
Foto

Díky, paní Vlasto. Hezký den. ;-)

1 0
možnosti

Je příjemné, že se i blog bez politiky může stát inspiraci. A ta vlajka - fajn nápad. Doufejme, že si vás přečte hodně lidí a o vlajce do oken popremysleji. Hezkej den preju

0 0
možnosti
Foto

Víte, pane Valíčku, měli jsme za tzv. totality souseda, který sledoval a sepisoval, kdo si v domě dává nebo nedává do oken vlaječky. Byly na ně po stranách oken přidělány úchytky. (Státní byty). On byl ředitelem základní školy, po r. 1968 vyházel polovinu učitelů ze školy - a vysloužil si "ostruhy", stal se okresním školním inspektorem. Dělali jsme mu všichni v domě různé schválnosti, a on se nám za to mstil. Praporky jsem do oken o svátcích občas dávala, ale vždycky jen ty naše, červeno- modro- bílé. Po listopadu 1989 jsem ty oboje již značně ošuntělé vyhodila a koupila si nové, české. Těšila jsem se, že si je o státních svátcích. budu dávat jen podle vlastního uvážení, ale pak nějaký blb začal mezi lidmi šířit, že věšení vlajek je komunistický přežitek. Otrávilo mě to, nějakou dobu jsem je tam dívala) úchytky na plast. oknech nejsou), ale pak moje krásné, nové, české vlaječky putovaly znovu do skříně, a jsou tam složené v PE sáčku několik let, stále jako jako nové. No jo, nová doba přinesla nové absurdity. (Francouzi a jiné národy, se za své státní symboly nestydí - vlajky mají všude). R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, pane Gayere - republika se nám zmenšila, je "malá, ale naše...". Díky za Vaši reakci na můj článek. :-)[>-]

1 0
možnosti
Foto

Díky, pane Trizuljaku, za zastavení. ;-)

0 0
možnosti

Nedožité sté narozeniny můžeme brát a slavit jako nesouhlas s rozdělením:) Jinak souhlas a karma:-)

2 0
možnosti
Foto

Asi tak... Postavili nás pánové V. Klaus a V.Mečiar před hotovou věc... Kdyby se uskutečnilo referendum dopadlo by to možná stejně, (zájem o samostatnost l na Slovensku byl velký), ale rozdělení státu by vyznělo pro občany regulérněji. Část národa Čechů i Slováků se po rozdělení republiky cítila být podvedena. Díky za reakci, pane Endersi. ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik