Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám a posílám velkou karmu R^

0 0
možnosti

V textu mne napadlo: A ja su dcerka z lidecka, a ja si hledam synecka. :-)

Netusil jsem, ze takove krasne prirodni utvary se tam u vas nachazeji.

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, pane Vladimíre. Ta písnička začíná "A já su synek z Polanky (Valašská Polanka u Vsetína)), a já si hledám galánky. / A já su dcérka z Lidečka, a já si hledám synečka/. Vem si ňa, Jano, za ženu, budeš mít dobrú gazděnu,/ ty budeš orat, a já sít, budem sa spolu dobře mít." Na Čertovy skály jezdíme rádi - když sedíme v tom motorestu na obědě, máme krásný výhled na ty horolezce, kteří šplhají po těch skalách. A na Valašsku jsou dobří a upřímní lidé. (Můj otec pocházel z Valašska). Zdravím Vás a děkuji za poznámku. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, paní Vlasto. Ano, všude je hezky - i u nás. "Voda hučí po lučinách, bory šumí po skalinách...":-)

0 0
možnosti

No, přiznáme, že neznáme .... R^ Ale je u vás hezky, to uznáme ... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky, pane Jaroslave, za pochvalu. Zdravím Vás. ;-)

0 0
možnosti

Neznala jsem a děkuji, Miri :)

1 0
možnosti
Foto

Je u nás hodně zajímavých míst. Díky, Jano za nakouknutí. ;-)

1 0
možnosti
Foto

I20v72a90n 62M31a21r28e69k

9. 9. 2018 20:08

Krásné a karma . R^. . . . . . . A budou i Pulčiny ?

1 0
možnosti
Foto

Snad. I ty mám někde. Díky, pane Marku. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 19,22
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik