Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To mě už "sem tam" někdo pustí sednout i bez sádry;-D, ach jo... mějte se fajn -:)

0 0
možnosti
Foto

Občas už i mne, paní Ludmilo... Ach jo... Pěkný den, přeji. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Inu, možná by namísto sádry stačilo vyzkoušet ortézu?

Ta už se přeci koupit dá. ;-)

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Hlavně zdraví!

1 0
možnosti
Foto

Pěkně napsané a nápad s nepravou sádrou je milý. Podobná zranění ale nejsou vůbec příjemná a mohou mít za následek omezení hybnosti i po zhojení, tak Vám moc přeji brzké a úplné uzdravení.

1 1
možnosti

Ještě přidám, je vidět, že málo jezdíte městskou dopravou. Tahle finta by opravdu nezabrala . A většinou místo uvolní starší, a hlavně ženy ... Ale v podstatě tohle není moc velký problém ... Foukám na jizvičku ať často nebolí ...;-)

2 0
možnosti
Foto

V každém městě je to jiné, mám dojem, že čím menší město (nebo i vesnice) tím jsou lidé na sebe zdvořilejší. Problém vězí v anonymitě jednotlivců. :-/

2 0
možnosti

Miri, jak by se to profláklo, kupoval by si takovou věc kde kdo na balamucení druhých :)

Hlavně se rychle a dobře uzdrav!!! :)

2 0
možnosti
Foto

Pane Marku, stalo se to už dřív, a palec se zhojil dobře, jen to chvilku trvalo. (Následovaly i rehabilitace). Díky za přečtení. ;-)R^

1 0
možnosti

Vy jste ale filuta ...;-D

Filuta je název pro velmi chytrého člověka, jinak označovaného také jako šibal, lišák, šelma, mazaný jedinec.

3 0
možnosti
Foto

S tou falešnou sádrou to byl jen nápad, nikdy jsem ho v praxi neuplatnila. A tento můj textík je poněkud staršího data - ale příhoda se skutečně stala, tím starým srpem jsem si tenkrát přeťala šlachu na palci a dlouho to zlobilo. Díky za zastavení, paní Vlasto. ;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS