Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na takové jsme my, obyčejní smrtelníci, živíce se obyčejnou prací, (podle Sv. Čecha), "která dobro plodí," krátcí... Krásný den přeji. ;-)

1 0
možnosti

Okamzite jsem si vzpomel na Jiriho Sucheho a jeho:

Podvodníci světového kalibru

Nekoukají na dolar ni na libru

Žijou si romanticky

Na policajty vždycky

Už nějakou tu boudu ušijou

0 0
možnosti

Početl jsem si.

Děkuji.

Karma.

Mooc příjemný den, přeji.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, pane Ličko, také Vám přeji. ;-)R^ Zase bude tropický, schovávám se do chládku a konservuji rajčata. Je jich dost.

0 0
možnosti

Vaše známá měla asi smůlu na Vienamce, který pochytil móresy českých prodavačů. Také často nakupuji u Vietnamců a několikrát jsem už zboží reklamovala (boty); česká zaměstnankyně vietnamské prodejny reklamaci odmítla, ale vietnamská majitelka, která to zaslechla, mi nabídla vrácení peněz nebo jiné zboží a evidentně to pro ni byl běžný postup.

1 0
možnosti
Foto

Paní Vavrochová, já mám s vietnamskými prodejci také dobré zkušenosti, nikdy jsem s nimi problémy neměla, ani při výměně nebo reklamacích nějakého zboží a různých drobností... Článek jsem napsala jen jako zajímavost (něco také trochu.pro zasmání). Tato se událost se mojí známé opravdu stala, ale jména jsou pozměněna. Díky za příspěvek do diskuze. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za zhlédnutí, pane Buriane. ;-)

0 0
možnosti

J19a69n 39H69o67r92a

22. 8. 2018 20:51

...ještě že toho slovenského génia tady máme, nejen že ukazuje ostatním jak podvodně získat mnohamilionovou dotaci, jak optimalizovat daně pod hladinu dotačních příjmů nebo jak během necelého čtyřletého působení na ministerstvu zdvojnásobit svůj majetek, falešně přísahat na život svých dětí atd., ale on svým geniálním nápadem (...a byl vůbec jeho?) i donutil Vietnamce vyměnit sandálu za kecku; bez toho geniálního nápadu se holt Čech u Vietnamce spravedlnosti nedočká...

1 1
možnosti
Foto

No jo, ;-)R^génius... Díky za poznámku.

0 0
možnosti
Foto

Tak leda ve 14. století, období gotiky... Ale možná to zase přijde do módy. Díky za poznámku. ;-)

0 0
možnosti

To bylo snad jeden čas moderní, že měla každá bota jinou barvu

2 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik