Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doporučila bych Vám, paní Ludmilo, nějaký supermarket, ale neudělám to. Mají je tam nedobré, bez chuti, nevoní a nejsou sladké. Dodavatelé jim je tam vozí nedozrálé. Pokud nemáme vlastní, kupuji je raději na trhu, tam mají kvalitní. Díky za zastavení. (U nás je vedro, hotový pečák). Ajá jsem upekla jablokový štrůdl, z tech zelených jablíček "žňovek" - neboli štrůdlovek. Zdravím na podhůří já bydlí také v podhůří Javorníků, , ve Zlíně, ale mám blízko do rodné dědinky na Slovácku. Tam zase není hub, a borůvek. ;-)

0 0
možnosti

Meruňky, můj sen. U nás v podhůří se jim nedaří, o Ledových mužích vždycky zmrznou. Takže - mějte se hezky, vlastně - meruňkově - :);-)

0 0
možnosti
Foto

Ale to byla krásná "zlodějská" příhoda.;-D O meruňkách se říká, že mají tolik blahodářných zdravotních účinků, že prodlužují život. Takže mňam a na zdraví!

0 0
možnosti
Foto

J64a83n40a 51M34a46j45o89v95á

23. 7. 2018 21:07

U nás už je dávno po meruňkách, máme takovou maluškou ještě, tak bylo pár koláčů a něco marmelády.

Vám dobrou chuť.

0 0
možnosti
Foto

My máme také malou meruňku - a na kopci, bylo málo vody, letos byly drobné. Díky za poznámku, paní Jano. :-)

0 0
možnosti
Foto

"Krást" na domácím, to je pěkný.;-DR^ Jen ty knedlíky mám radši tvarohový.;-)

0 0
možnosti
Foto

To je právě ta legrace, na kterou se nezapomíná. Díky za zastavení, paní Kláro. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, povedly se - jsou velké, nakynuté. A chutnaly. Díky, paní Ludmilo. :-)R^

0 0
možnosti

Pani Pantlikova, taky pochazim ze Slovacka, ale u nas byly merunky vzdycky marhule. Protoze uz padesat let bydlim jinde, nevim jestli marhule, podobne jako spousta jinych vyrazu (i muj bratr erteplam uz taky rika brambory) z nareci vymizely. Vzpominam si, ze pred asi tremi lety, pri navsteve pratel v Uh. Hradisti, mne nebylo v cukrarne rozumneno, kdyz jsem chtel pet kopecku zmrzliny (moje pravidelna davka) do skarnetky (pro neznale: do kelimku).

0 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, myslím, že ve vesnicích na Kyjovsku, jako jsou moje rodné N..., se říká meruňkám marhule pořád. Možná ti úplně mladí, nebo přistěvalí odjinud, už říkají spisovně, meruńky. A také tam říkají kukuřici turkyň. V Uh. Hradišti nevím, možná jen ti starší, Uherské Hradiště není vesnice, ale poměrně velké město. Díky za poznámku. ( V článku ty marhule připomenu). R^;-)

0 0
možnosti
Foto

H97a46n73a 33V84l47k39o96v71á

23. 7. 2018 16:56

R^:-) Letos bylo všechno nějak dřív - jahody a třešně od konce května, meruňky jsem zavařovala na konci června a teď už jedeme ve švestkách což bývala záležitost konce prázdnin.

3 0
možnosti
Foto

K97a10r82e26l 34M68á36d21l54e

23. 7. 2018 17:13

A ještě bych doplnil ostružiny, pětadvacítka naložených ostružin mi v půlce července ještě nikdy nebublala.

.....akorát ty houby letos furt žádné.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS