Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Mirečko, portrétujete moc pěkně! Vždycky mě mrzelo, že nemám výtvarné nadání, ale o to upřímněji obdivuji práce těch, komu bylo dáno:-).

0 0
možnosti
Foto

Jsou to jen rychlé kresby, mám těch politiků někde víc, některé tam časem přidám. ˇAž je objevím mezi , tyto jsem měla v počítači). Díky, Zdeňko, za přís pěvek. ;-)R^

0 0
možnosti

Hezké obrázky, znatelné, měl jsem problém jen s Drábkem a s pí Drtinovou, ostatní jsem dal hned. R^ U Drábka jsem si říkal, že to bude někdo hodně dávnej, či naopak moc současnej, že ho ani neznám. Matně jsem vzpomínal na podobu posledního federálního ministra ŽP Vavrouška, který zahynul snad v Tatrách...

0 0
možnosti
Foto

Ano, jak jsem napsala. na některé politiky se časem zapomene, jiné nám zůstanou v paměti. A ti, kteří mají nějaké výraznější rysy v obličeji se dobře kreslí. ( Mají např. zajímavý tvar obličeje, velký nos, výrazné oči a obočí,jejich typická grimasa apod.).Premiér A. Babiš se kreslí dobře, zrovna tak i V. Klaus a K. Schwarzenberg a ministr Drábek, exministr Vavroušek by se dobře nekreslil. Díky za zastavení a poznámku, pane Tichý. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, paní Vlasto, za zastavení u mého blogu... :-)

0 0
možnosti

Hezky si malujete ... první čtyři jsem poznala na poprvé... ale pana Halíka . tak toho bych asi nepoznala ... R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Libue, za zájem o mé kresby. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS