Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doporučuji, Jano. Je to tam i uvnitř opravdu pěkné. (I parádní nové vyblejskané WC). ;-)R^ Díky za příspěvek.

1 0
možnosti
Foto

Zatím jezdím jenom okolo :-). díky za pozvánku R^

1 0
možnosti
Foto

Tento hrad není velký, z části je přístupný, ale v červnu po opravách nově otevřený. Byla sem zvědava, jak po renovaci vypadá - a je to tam OK. Kdysi dávno jsem ho z protější stráně kreslila. Díka, Ivanko. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ fajn... tohle prostě k létu patří a já mám zase větší chuť do života... hurá na zámky a hradyVR^:-)

0 0
možnosti
Foto

No, občas zámky, občas hrady. občas přehrady - nebo i zoologické zahrady. Tu máme blízko Zlína opravdu vynikající. Na Lešné - i ze zámkem. Díky, Radko. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Mirko! Malenovice jsem dosud nenavštívila, o to víc mě článek zaujal. Fotky taky chválím, ale nejvíc doškové střechy!R^

0 0
možnosti
Foto

Šindelové střechy, Zdeňko. Díky a zdravím. ;-)

0 0
možnosti
JS

:) moc pěkné, Mirko!

Přeju Ti krásné dny :)

0 0
možnosti
DV

D29a98v34i60d 31V31l64k

3. 7. 2018 15:07

Je tam pěkné nádoří, jinak samozřejmě Buchlov je Buchlov;-)

0 0
možnosti
Foto

Buchlov je větší hrad, a také je na vyšším kopci... A všiml jste si, Davide, že na záhlaví blogu mám Buchlov a Barborku? To jsem vyfotila v loni. Díky za zastavení a poznámku. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Na hradě - a pod hradem. V Malenovicích bylo ředitelství Zelenina Gottwaldov a dole pod hradem sklady ovoce a zeleniny. A v ulici Partyzánky Veselkové i dozrávárna banánů - tzv. bananárna. Díky za příspěvek, pane Oldřichu. . Zdravím. ;-)

0 0
možnosti
JL

Je to pravda, pani Pantlikova. Ty sklady byli i ve slepich hradu. Tata ty sklady zarizoval a manzelka a svagr tam pracovali. To jsme byli jeste mladi (krasni...)

0 0
možnosti
OH

Jako dítě školou povinné jsem běhal nedaleko tohoto hradu po takové lesní cestě školní běh na 300 metrů. Taky se pamatuji, že v té době (2. polovina 60.let) se tam na hradě skladovala jablka. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik