Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěknéR^hezký víkend přeji;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, zdravím. A také přeji sluníčkový víkend. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Mám to tam moc ráda.

0 0
možnosti
Foto

Díky, paní Libo, za nahlédnutí. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R66o13m35a83n 45K86o57z14e47l

28. 6. 2018 19:26

Zhruba před 7 lety byla ta přehrada vypuštěná, to byla také atrakce pro fotografování.

2 0
možnosti
Foto

Ano, četla jsem o tom.. Díky, Romane, za poznámku. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Díky za vřelou vzpomínku na moje milované Luhačovice. Závidím každému, kdo k nim má blíž, než je těch mých 5,5 hodiny cesty vlakem.

Pěkný večer, Mirko!

1 0
možnosti
Foto

Ano, máme tam blízko, a byly časy, kdy jsem tam jezdila hodně často - pracovně. Díky, Zdeňko. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Když jsem fotografovala, nebyla hnědá. Spíš tmavě modrá. Díky, Věrko, za zastavení. R^;-)

1 0
možnosti
VF

Opravdu hezké fotografie. Ukázaly se mně ale až napotřetí, asi neumím hledat. K té přehradě - babička dovolila vnukovi koupání jen když si obleče tričko. "Vždyť je ta voda hnědá jako káva".(Odposlechnuto)

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik