Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Zdeňko, musím toho využít dokud je okurková sezóna, i s těmi uvozovkami. :-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, přeji i nadále veselé psaní a nakládání!R^

0 0
možnosti
Foto

Jo mirko, řidi jsou nepoučitelní, ani bych se nedivil, že ta bourčka má spojitost s tím mobilem. Jinak přeji úspěšní zpracování té úrody

0 0
možnosti
Foto

Také si myslím, ale nechci spekulovat, nebyla jsem u toho. Díky za reakci, Pavle. Zdravím. R^

0 0
možnosti

Ta úroda, to je nadělení...

Když jsme odjeli, zalévala nám sousedka a zbyly "rovné dva" kousky, vydatně totiž kropila okolní plevel;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DR^pěkná kombinace-doprava a okurky-také jsem dříve nakládala protože domácí je domácí;-)

0 0
možnosti
Foto

Okurek většinou jen dva záhonky, ale když se urodí, je jich hodně - i na rozdávání. Ty větší naložíme do třílitrových sklenic i s vinným a višňovým listem - naděláme kvašáky. Ty jsou zdravé... Díky za zastavení, Ludmilo. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, pane Arnolde, také Vám přeji. R^;-)

0 0
možnosti

Hezký nastávající víkend a karmu k tomu.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Možná je to tím, že ty jadrné výrazy do ... nejsou moje vlastní, (pokud možno se jim vyhýbýám), ale jsou to autentická slova toho naštvaného řidiče. Ještě že neopakoval ta krátké slovo, "které se, Bohušu, neříká..." To by určitě neprošlo... ;-)Rv Díky za věcnou poznámku, pane Jane.

0 0
možnosti

J90a62n 29H15a25r91v43a44n

22. 6. 2018 18:28

No to jsem blázen, Vám projdou takové jadrné výrazy a já jsem tuhle napsal, že po smrti jednoho už není 100, ale pouze 99h*ven - a tak mne vymazali. :-/

1 0
možnosti
Foto

Ach jo. Nedopadlo to dobře, některá jadrná slůvka mi bylo doporučeno adminem změnit. Doufám, že je můj článek, který byl z hlavní stránky odstraněn, už zase na místě. :-/R^

1 0
možnosti
Foto

R^Mirko, to je ale úrodička! Ale tu práci ti nezávidím;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsme na to dva, já pomáhám... ;-)R^

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS