Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^moc hezké čtení-vy i Zdenička jste mě inspirovaly natolik že někdy asi do lázní vyrazím také zatím je znám jen z krátkodobých návštěv ale takový delší léčebný pobyt za to očividně stojí;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky. Od Vás mě to, Libuše, fakt potěšilo. A lázně doporučuji - nové zkušenosti.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky Zdeňko. Trošinku jsem se obávala jestli to přijmete - a s :-) Srdečně zdravím. R^

0 0
možnosti
Foto

Mirko, to byl dobrý nápad, krásně jste to sepsalaR^ Vzpomínky vždycky pohladí. A když vyvolají i úsměv, co si přát víc:-)!

1 0
možnosti

Byla jsem jen jednou v lázních , a hned se mi vybavilo mnoho vzpomínek . A také jsem si přivezla obrázek od spolusedícího u stolu . Váš obrázek mě také zaujal , asi

by bylo dobré aby jste nám něco z vaší tvorby ukázala . R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Vlasto, za zájem. To byla jen rychlá kresby, skica. Když maluji, tak většinou akvarelem. Vzpomínám si, že jsem tam namalovala i větší obrázek (z okna), ale o ten mě tam hned kdosi připravil. Zdravím... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jano, za zastavení - i za vzpomínku. :-)R^

1 0
možnosti

V lázních jsem byla jen za babičkou a způsobila coby pětiletá poplach.

On totiž byl na záchodě takový čudlík. Svítilo to u něj červeně a byla tam namalovaná hlava sestřičky v čepci.

Nu a já, zvědavá vopice, jsem zazvonila :)

Přiletěla sestra, babičku to stálo vysvělení a já obdržela od táty dárek - plácanec přes obě půlky pádnou rukou :)

P.S.: kde jsou ty časy, kdy stačila jedna chlapská ruka na moje obě půlky :)

Zdravím, Mirko!

2 0
možnosti
Foto

Mirko, krásná zpověď i po těch létech;-)R^

1 0
možnosti

Chtěl bych potkat Zdeňku Ortovou a Mirku Pantlíkovou jak se vedou za ruce v lázních třeba v Bad Füssing nebo v mém oblíbeném lázeňském městečku San Filippo a pozvat je do restaurace na něco dobrého a dát si k tomu například La Mission-Haut-Brion AOC, Grand Cru Classé r. 2011 nebo Cheval Blanc AOC, Premier Grand Cru Classé r.2007.

Karma a přeji pohodový den.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že by byla s námi legrace. Já mám ráda červené vínko, a mohlo by to být i z Moravy. Díky. pane Arnolde za příspěvek. :-)

2 0
možnosti

Lázeňský společník mně byl přidělen, dostali jsme místa u stejného stolu. Nejdřív jsem nebyla nadšená, ale celých pět dní pobytu jsem se s ním nenudila. Začali jsme neutrálně - fotbalem. Pak našimi koníčky, zaměstnáním, poznatky vědy, nejlepšími vtipy.......Zkrátka byl to nezapomenutelný devadesátiletý drobný človíček v plandavých teplákách a papučích na přezku. Hezké vzpomínky i bez pikantností.:-)

3 0
možnosti
Foto

Vidím, Věrko, že s těmi lázeňskými společníky to byl dobrý nápad. je to dobrý nápad. Dřív se bohužel nepřidělovali. Díky za zastavení. R^:-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS