Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za příspěvky do diskuze. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za zasavení u mého blogu, pane Josefe... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné!!! Jak píše o kousek níže pan Kozel, i já jsem nejen "o bohyních", ale i o celém tomto kraji četla v Gabře a Málince. A mrzí mě, že když se ji v knihovně snažím malým čtenářům nabízet, nemají zájem.

0 0
možnosti
Foto

J78a48n48a 16M40a68j29o31v10á

30. 5. 2018 21:52

Jo, taky jsem byla nadšená, když jsem spala v hotelu na Žítkové, protože je to zrekonstruovaná škola, kam holky jezdily na prázdniny :-)). Ty knížky jsem milovala, i když už i na mne byly "staré". Dneska už jim asi děti rozumět nemohou...

0 0
možnosti
VT

Kopanice jsou rodným krajem mé maminky. Můj dědeček byl mnoho let v čele souboru a byl také hlavní spolupořadatel Kopaničářských Slavností. Je krásné, že se se tato tradice předává po generace. Měl by určitě radost.

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsem Vás, Veroniko, mým článkem a fotografiemi potěšila. Díky za poznámku. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R74o49m33a93n 66K74o66z50e29l

30. 5. 2018 20:38

Dobře znám ten kraj a stojí za to tam jít...poprvé jsem o bohyních četl v knize Gabra a Málinka a byl jsem i ve vesnici Vlčí vrch, což je vedle Źítkové na kopci, součást obce Horná Súča, kde řada osad a samot působí opravdu zvláštně.

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to takový zamyšlený kraj se zvláštní atmosférou. Díky, pane Romane. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za poznámku, paní Laďko. Já zrovna tak. Přečetla jsem si knihu K. Tučkové Žítkovské bohyně, a pak jsem tam naplánovala dovolenou. A také jsem viděla ve zlínském divadle stejnou divadelní hru. :-)R^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik