Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je to pro Zlín neobvyklé, zvláštnost. Ale dnes se ve městech s oblibou staví podobné kuriozity, např. v Praze "tančící dům" apod. Baťovský areál škol se sochou T.G.M. tam zapadal líp. Díky, pane Limo, za poznámku.... R^

0 0
možnosti

Jedinou vytku ke kulturnimu centru mam, ze nezapada do zlinskeho stavebniho stylu. I s vedlejsi budovou university Tomase Bati, jsou zde jako kul v plote. Asi jsem priznivcem toho "zlinskeho". To vite, stary zlinak.

0 0
možnosti
Foto

J45a68n84a 27M52a67j54o66v63á

23. 4. 2018 20:39

Mirko, díky. Zlín si na "kongresák" chvilku zvykal, ale už si to, myslím, sedlo. Přiznávám, že tam chodím ráda, zvládla jsem koncerty, velký kongres a letos i ples a je to prostě chytře vymyšlený prostor, který tohle všechno "unese" a je to fajn. Jo, je to "kulatý dům" v hranaté baťovské architektuře, což přineslo mnoho námitek. Mne to ale baví. I pro přípravu různých akcí je budova vymyšlena chytře. Mne jen trošku nevyhovuje všudypřítomná fialová barva, ale to není problém centra ale můj - prostě nemám fialovou ráda. A tak se nad tím vždycky pozastavím...a pak si už prostě jen užívám toho, proč jsem přijela :-)

1 0
možnosti
Foto

Jano, pro mne se zdál být fialový interiér z počátku zase poněkud "líbivý," ale většině lidí se to líbí, zvykla jsem si. Víc mi vadilo, že řady sedadel v hledišti nejsou umístěny na vyvýšené podlaze, vzestupně, ale bylo mi vysvětleno, že je to tak řešeno úmyslně - právě kvůli těm společenským akcím, jako jsou například plesy apod. Díky za poznámku. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^asi se vydám do Zlína;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý nápad, Libuško, ve Zlíně je spousta zajímavých věci k vidění. A nejen v něm, ale i v jeho okolí. R^ Díky za poznámku.

0 0
možnosti

Dobrá, poctivá práce na blogerském příspěvku. Ode mne uznání a karma. Vaší zásluhou jsem si Centrum prošel znovu, ale hlavně si vzdálení čtenáři a zájemci udělají lepší představu o tomto nádherném, kulturním svatostánku, který městu dlouho chyběl.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, paní Laďko. I já jsem byla zpočátku rozpačitá. Zvenčí mi budova připomínala jakousi zemědělskou stavbu (asi silo) ve Vlkoši u Kyjova, kolem níž jsme často jezdili. Později, zejména po návštěvě operních představení a koncertů, jsem svůj názor změnila. Díky za poznámku. ;-)R^

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Eva Jiřičná (V) už dříve vysvětlila, že při řešení zlínského kulturního centra byla velmi limitovaná omezeným prostorem. Zatím tu budovu znám jen z odborných časopisů, ale určitě se na ni přijedu podívat; Zlín je skvělou učebnicí architektury a Eva Jiřičná je po všech stránkách mimořádná a obdivuhodná žena.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS