Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Ludmilko... Měla jsem celoživotní kamarádku, také Lidušku.VByla učitelkou přírodopisu a chemie. Od ní jsem se dozvěděla o učitelském povolání nejvíc. A sama jsem vlastně také asi po dva roky učila děti - ale jen kreslit a modelovat. Pak jsem se už věnovala svému povolání... Velikonoční období prožívám zatím pracovně, dcera a vnuk mají zítra narozeniny, napekla jsem jim dnes tvarohové koláčky a piškotovou roládu. Přeji Vám také pěkné prožití svátků velikonočních - ;-) a se sluníčkem.

1 0
možnosti

I mě v dětství učitelky i učitelé dost ovlivnili. A tak jsem si to zas pro jednou připomněla, díky Vám...

Přeji Vám paní Mirko krásné Velikonoce a samé kladné emoce:-)

0 0
možnosti
Foto

Já také před nimi smekám, s naší třídou se v Brně scházíme dodnes. Bohužel mnoho našich učitelů už nežije. Díky za poznámku, Zdeňko. Veselé Velikonoce. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Před pedagogy, Mirko, zásadně smekám. Hlavně dnes by někteří zasloužili svatozář. Sama jsem měla na dobré učitele štěstí a nemyslím si to sama. Na abiturientských srazech se pravidelně schází takřka celá naše A třída i sousední "béčko" a zveme i třídní učitele. Věřte, že s každým rokem si těch svých učitelů vážíme čím dál víc :-).

1 0
možnosti
Foto

No jo, já se jim vlastně také omlouvám, andělská křídla jsem nikdyneměla... Zejména ve věku pubertálním... ;-)

0 0
možnosti

Všem učitelům se omlouvám, byl jsem lump a to i na véjšce..a až časem si to sedlo ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky za poznámku, pane Petře, pěkný den. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS