Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, báseň Uprostřed cesty je také krásná -...Mám knhu básní F. Šrámka, některé jsou skvostné, například Kdybych byl pastevcem koní, Splav, Raport, Zvon, Náš mlčící voják a další... Díky za reakci, pane Josefe. Pěkné svátky přeji. :-)

0 0
možnosti

J57o68s28e76f 39H58e53j65n92a

23. 12. 2017 20:12

R^VR^ Zkuste ještě Šrámkovu Uprostřed cesty.R^:-)R^...Ať cesty nikem nevedou, tys po nich šel a šel jsi rád....!!

0 0
možnosti

Krásné přáníčko.:-) I já vinšuji hlavně klid, pohodu a zdravíčko.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení, pane Pavle, také přeji pěkné svátky a ˇšťastný nový rok. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné! Přeji Vám pohodové a příjemné svátky.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, já byla napřed na pohádky (B-Němcová, K.J. Erben apod.), později na historické romány,, vojenské mš moc "nebraly", spíš ty dobrodružné. Díky za poznámku, pane Vladimíre... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Omluva za překlepy. Na vině je i ten předvánoční spěch, nebo co... Díky. :-/

0 0
možnosti
Foto

Také xÁM krásné a pohodové svátky, paní Libuše... R^V

0 0
možnosti

I ja si vzdy pral nejakou knizku. Zblbly povalecnou propagandou a kamaradem ze zaslouzile komunisticke rodiny jsem si pral jakousi o tanku t 34. velke zklamani bylo kdyz tam misto ni byla knizka za polarnim kruhem a pak omluva ze ta byl uz vyprodana, i kdyz jsem ji u sterbu jeste na stedry den dopoledne videl ve vykladni skrini. Ale tu knizku jsem jen shltnul, zatimco ten kamarad si s tim tankem nejak moc nepocet.

0 0
možnosti
Foto

R^karma a dík ze kousek pěkné vánoční náladyR^

klidné a pohodové svátky:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, přeji pěkné vánoce.:-)

1 0
možnosti
Foto

Také díky, pane Jaroslave... Pěkné Vánoce... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik