Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezky clanek, jinak pokud se nemylim, drive lesnici meli ochranu pri kradezim stromku prave nejakym napoustenim barvy nebo necim se zapachem aby to odradilo, nevim zda se to dela ted a jinak ve Zpravach jsem videla dost ponicene vrsky smrcku nekdo si to proste odrezal na vyzdobu. Moc me tech stromu bylo lito.Prirodu mam rada.Hodne stesti preji do Noveho roku V

0 0
možnosti
Foto

Také Vám přeji pěkné Vánoce. Díky za poznámku, paní Věro. :-)R^

1 0
možnosti
VF

Také jsme kupovali dva stromky. Šikovně jsme je spojili k sobě a tak jsme i v době košťat měli exkluzivní stromeček.

Přeji Vám krásné, pohodové Vánoce.

0 0
možnosti
Foto

R^s tím ukradením vánočních stromku je to teda fakt smutné-já mám letos už nazdobený-nemohla jsem se dočkat-tak pěkné svátky:-)

0 0
možnosti
Foto

My ještě ne, ale už se tna něj chystáme.. . Díky za nakouknutí... Hezké Vánoce. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik