Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, nechtěla bych být na jejím místě... Měla by být nestranná, ale v tom pořadu je to těžké, spíš než moderátorku dělá "policajtku," která tam udržuje pořádek... ;-)Rv

0 0
možnosti

Víte mám pocit, že se tam střetávají fanatičtí obhájci a fanatičtí odpůrci. Mezi tím vším vlaje paní Jílková v plesových šatech a zoufale se snaží udržet nějakou formu pořadu.

0 0
možnosti
Foto

ten pořad jsem párkrát viděla ale to hádání a překřikování tam mi vadí účtenky jsou při reklamaci určitě dobré ale jen při nákladnějších položkách

žádné loterie se účastnit nebudu

3 0
možnosti
Foto

Jo, to hádání a překřikování je děsný, navíc úplně mimo, když náhodou tématu rozumíte. A než se k něčemu dojde, vyprší čas a nedojde se k ničemu.

Účtenky si nechávám jen v případě, že by mohla hrozit reklamace.

1 0
možnosti
Foto

Máte slovo, a já na to nemám nervy.:-P;-) Co se loterie týče, stačila mi zbytečně rozmazaná stížnost někoho, kdo zadal do přihlášky čas platby kartou místo času zaevidování účtenky...

0 0
možnosti
Foto

To už by ale bylo hodně drsné neporozumění. Někde na pokraji základní gramotnosti.

0 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, teprve se rozbíhá, můj názor na pořad Máte slovo, i na tu státně podporovanou účtenkovou loterii, jsem sdělila v článku, a je dobře, že lidé o ní přemýšlejí... Díky za reakci. :-/R^

1 0
možnosti

Na Jílkovou se nedívám, kromě předvádění nových rób není se na co koukat. Proč něco takového podporujeme svými poplatky, to mi je záhadou.

Loterie jsem se nezúčastnila, Váš článek ale ve mně vzbudil zvědavost. Ani nevím, jestli ještě pokračuje.

3 0
možnosti

Účtenka není povinností při reklamaci,stačí svědek.

1 0
možnosti
Foto

Než shánět svědka je snad přece jen pohodlnější ta účtenka... ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

1. Pořad paní Jílkové je naprosto k ničemu, k ničemu se tam nikdo nedohrabe. Je to jenom diskuse hluchých s hluchými, nikdo nikoho nepřesvědčí.

2. Paní Jílková, dříve v Kotli, nyní zde, se chová jako dryáčnice nejhorší sorty.

3. Účet si samozřejmě nechávám odjakživa od dražších výrobků /PC, boty, nábytek atd.

4.Účtenkovka zaplatíme všichni, náklady na ni převyšují její "benefit". Na Slovensku skomírá.

5: EET je rovněž k ničemu, argument Chorvatskem naráží na realitu, že tato země rozhodně není ekonomický tygr.

5 0
možnosti

A navíc ty navýsost trapné anonymní SMS od diváků.

0 0
možnosti

Ano, účtenka je při reklamaci dobrá. Ale to s EET nijak nesouvisí.

2 0
možnosti
Foto

Už ne vždy. Postačí jméno, email a podobně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik