Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když měl náš synek asi tak 2-3 roky, šlápl na vosu. To bylo křiku... Vysvětlili jsme mu, že ho jenom íštipla mucha a brzy to přebolí. Když pak uviděl letící mouchu utíkal a křičel mucha, mucha. mucha! Snad do pěti let se bál obyčejné mouchy. Utrpěnou křvidu, nebo bolest, si dítě (člověk) dlouho pamatuje. ;-(

0 0
možnosti

Mirko, děkuji za krásný blogVR^

Ségra jednou šlápla na včelu a to byl rachot, že málem celá vesnice běžela ovázat nožičku té řvoucí nebožačce :-)

1 0
možnosti
Foto

Vosy jsou mlsouni - a mohou všecko. Díky, Věrko, za zastavení. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, belíšky, Jitko. Dělám je ráda - i teď... I když bych je moc konzumovat neměla. Díky za poznámku. :-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, beleše!!! Udělalas mi na ně velké chutě;-)Jinak období vos, včel, vždycky přetrpím, jsem totiž alergik, tak se hlídám.

1 0
možnosti

Spolu s vosou jsme baštily sekanou. Naštěstí jsem si jí na té sekané všimla a nezakousla jsem ji. Zacvakala kusadly, ukousla si řádný kus a uletěla. Určitě byla sekaná dobrá, protože vosa se několikrát pro ni vrátila.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, Díky. Přiznám se, že jste mě Vaším posledním článkem na blogu inspirovala. A ta Vaše kuřecí nádivka s mandlemi, musí být ňam, ňam... Někdy ji zkusím upéct... Nádivky dělám ráda - i nedietní - s bůčkem... ;-)R^

1 0
možnosti

Jsem ráda, že inspiruji. Ani nedodám - v mém věku...

Ale tak to má asi být, příběhů máme ve svém povědomí spousty, stačí je oprášit, aby se zaleskly...

Díky a hezký večer.

2 0
možnosti

To kuřátko vypadá moc pěkně. Já někdy dělám kuřecí galantinu-vykostím a do nádivky dám celé loupané mandle...

Jo a mě jednou v kuchyni honil sršeň, pěkně zuřivý. Jestli to byl on nebo ona, tak to jsem nezjistila...)))

2 0
možnosti
Foto

Sršně jsme měli každý rok na zahradě, tak velké hnízdo jsem v životě neviděla. I doma na stole jsem ho málem slupla s chlebem8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,34
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik