Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

VMirko, děkuji za pěkný přenos obrázků z NapajedelR^

0 0
možnosti
Foto

Komárů tam nijak moc nebývá. Nejsou tam mokřiny... ;-)

0 0
možnosti
PK

Já jsem nějaký čas trávil jižněji - v Rohatci. Koupal jsem se u Moravy - tuším to tam nazývali Soboňky a pamatuji si to víc než 50 let

1 0
možnosti
PK

Pěkné, a co komáři?:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, pěkný prvomájový den!

R^:-)

1 0
možnosti
MS

Na Pahrbku jsme kdysi dávno strávili pár letních dovolených. Dost často jsme chodili s dětmi krmit koně starým chlebem do nedalekého hřebčína. Ani nevím, jestli tam ještě je.

1 0
možnosti
MS

Google říká, že je. :-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, však jsou na ni pyšní. (I když je to psedo-styl, viďte?) Díky za poznámku - a pěkný prvomájový den. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná radnice, ale tam architekti neměli se stavbou takový problém, jako v Praze na Staroměstském náměstí, kde jsou z toho všichni úplně vedle. Jen já ne, ale kdo mi to zase uzná?:-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 19,22
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik