Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se na ně nezlobím, bylo to ode mne jen jemné upozornění (polohlasné) - dobře myšlené... Čekala jsem tam přes hodinu. Díky za reakci na můj text. :-)

0 0
možnosti
Foto

Lidi jsou v čekárnách nervózní, já vždycky dělám, že tam nejsem, protože mi dělá zle větší množství neznámých lidí pohromadě. Tak to se málokdy pouštím do povídání. Tak se na ně nezlobte, možná byli prostě unavení a chtěli být někde jinde. Vám karma.

0 0
možnosti
Foto

To víte, že jo... Díky, pane Dalibore, za poznámku. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Ludmilo, přeji pěkné dny a hodně zdravíčka...:-)

1 0
možnosti
LI

Jako bych se viděla a slyšela...)))

Hezký den i ty příští;-)

0 0
možnosti
Foto

Já "vyrukuji" na obranu většinou jen tenkrát, když se někomu slabšímu (dítětí, starému, nebo nemocnému) člověku ubližuje. Jinak se do záležitostí jiných lidí - (dospělých) raději nepletu. Mám zkušenosti. Kdykoliv jsem se zapletla (byť v dobrém úmyslu), většinou jsem byla nepochopena - a následně "potrestána"nevraživostí. Až později mi bylo často přiznáno, že jsem měla pravdu... Ale co už pak s tím? Komu není rady, tomu není pomoci... Rv:-/

0 0
možnosti
Foto

R^Mirko, jako bych viděla a slyšela sama sebe!;-)Přesně tak totiž reaguji v určitých situacích. A už jsem tolikrát poučena, že je někdy škoda slov a starat se fakt jen o svý. Ale myslíme to vždycky dobře, že?;-D

1 0
možnosti
Foto

Mám zatím, na štěstí, uši docela v pořádku - až na tento ojedinělý zádrhel... Ale doufám, že to bude brzy OK... Díky za zastavení, paní Kláro. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky b Bohu, povedlo se, už mám zase vlastní naslouchadla (uši) v řádku v pořádku... Ach jo, není nad to být zase zdráv a vesel. Přeji vám to všem. :-)R^

0 0
možnosti
KT

S tím proplachováním ucha nevím, nevím. jednou mě takhle týrali nevím jak dlouho. S ušima jsem si v dětství užila, teď nosím naslouchátko a když se mi v uchu udělá špunt, při kontrole ho můj šikovný doktor vyndá za pár vteřin zcela bezbolestně. Musí se to holt ale umět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,09
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik