Diskuse

Ztracené zuby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Některé zuby jsou pěkné potfůrky, pozlobí... Kdysi mi jeden takový musil vyndat chirurg... Rv:-/

0 0
možnosti

Paní doktorka - tu osmičku vyndám, je zdravá, ale tlačí na nerv.

Já - bojím se, osmičky se prý špatně vyndávají, četla jsem to na internetu.

Paní doktorka - nechoďte na internet.

Paní doktorka - po injekci to trošku u zubu při uvolňování zapraská.

Já - hnn a stále sedím s pusou dokořán.

Paní doktorka - no, chcete snad ještě nějaký zub vyndat? Je hotovo! Zavřít pusu.

Přeji vám všem, nechoďte na internet ( tam vás jen postraší), ale k dobré zubařce.

1 0
možnosti

Měla jsem "rodinné prokletí", paradentozu, celý život. Od 42let mám "klapačky" a jsem za ně vděčná! Jen jednou se mi stalo, že na cestě do práce jsem si uvědomila, že zuby zůstaly doma v hrníčku. Obrátila jsem to zpět a pozdní příchod jsme prosmáli,,,Jsem přesvědčená, že je lepší mít v ústech "plasťáky", než hrob s mrtvolným pachem:-))).

1 0
možnosti
Foto

Věřím Vám, paní Jindřiško... :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, pak se Vám, Kláro, nedivím... :-/

0 0
možnosti
Foto

Mě spíš děsí to, že takoví zubaři stále existují...;-O

1 0
možnosti
Foto

Ze zubařů mám trauma od mala. Ten, ke kterému jsem musela chodit, neměl tušení o tom, že existuje něco jako anestetika.:-/

0 0
možnosti

Náš dětský zubař byl boxer a boxerské rukavice měl pověšené u vrtačky. To bylo anestetikum!

Ani jsme nedutaly, tak jsme se ho my děti bály.

1 0
možnosti
Foto

Raději dříve, než později, Ivanko... R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám zubo- i zubařo- fobii jak hrom. Zubař má fobii ze mne, protože se tak bojím něco zanedbat, lezu mu do křesla každou chvíli.:-) Krásné povídání, paní MirkoR^

0 0
možnosti
Foto

"Člověk má trápení, protože má tělo. Jaké by měl trápení, kdyby tělo neměl?" (Čínské přísloví). (dosaďte si "zuby"... ) No jo , ale mít tzv. "klapačky" také asi není žádné terno...:-) Díky, Jano, za poznámku.

1 0
možnosti

Mirko, děkuji za pěkné lidské podání trablíků všedních a bolavých :-)R^

Zuby, dokud jsou, tak občas člověka potrápí :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 719x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik