Diskuse

Zimní bunda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Stehlíku, nikoho neporovnávám, popsala jsem jen čerstvý zážitek z pátku 23. září 2016... :-( Vietnamci vědí, co obchod vyžaduje... Někteři naši prodavači (ky) aplikují zkušenosti z dob minulých. Zboží bylo tehdy málo, hlavně toho podpultového, nevstřícnost a neuctivost k zákazníkovi byla běžná norma.

0 0
možnosti
Foto

Také se někdy divím... ;-D:-/:-)

0 0
možnosti
MS

Že ti vietnamští Dušínové mezi těmi českým pazdráty vůbec vydrží. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky ze poznámku... Proto jsem o tom napsala. Každého člověka potěší, když se na něj lidé usmívají - a v obchodech obzvláště. Milý úsměv a podaná ruka, to je to, co všichni potřebujeme... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Něco si o tom ještě pamatuju, dvacet let za pultem, vlastně celý pracovní život jsem dělala s lidmi. Na to se nezapomíná!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mirko, taky k nim občas zajdu, u nás dokonce mají i šicí službu. Takže zkrátí, zúží, vymění zip atd...je to fajn služba pro taková nemehla, jako jsem třeba já;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 20,68
  • Průměrná čtenost 717x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik